Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Droppet historietimen i dag for å jobbe med psykologi-oppgaven - men jeg har jo ikke noe inspirasjon til å skrive og kommer faktisk ingen vei. Jeg orker bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel bare å pleie seg selv og ha seg på trening i dag...!Leg day;)

Haha, er i dårlig form selv, og dro på trening i går, kjentes ut som jeg ikke hadde lunger. Etter litt bulgarsk utfall hørtes det ut som om jeg hadde løpt maraton, måtte ta pustepause-,- håper på bedre form i morra:D

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alledager har du gjort med ryggen da :huh: Bedre med anfall en å begynna å synga mens du spring på mølllo syns no eg :joyful:

Laget en egen tråd om den stakkars ryggen. HELVETE SÅ VONDT :(

Synger og danser på møllen hver gang jeg. :D Underholdning for de andre ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

6 myggstikk. Klør som faen, og det gjør øynene mine også - er visst ikke helt ferdig med pollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært en helt fantastisk uke i trheim hvis man tenker på været..siden jeg bor i kjellerleilighet så har jeg ikke veranda elrno sånt..Så tenkte for en gangs skyld at jeg sku gå bort og legge meg på ei "gressplen" borti der..

La meg ned.:PISSVÅTT..og bluetoothen kødda som faen og hakka...Da forsvant tolmodigheten min på 5min så dro jeg hjem :p..

JEG VIL HA EN VERANDA! (på tide å flytte?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...