Grishnackh Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Skulle stå opp klokko 9, våkna klokko 17. Frustrertpike og wombat 2 Siter
wombat Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Bikkjen satt seg på hodet mitt når jeg sov. Spytter pels enda. Grishnackh og Frustrertpike 2 Siter
Grishnackh Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Bikkjen satt seg på hodet mitt når jeg sov. Spytter pels enda. Kjenne te den følelsen, men da va ikkje ei bikkja. poyekhali, Linni91 og wombat 3 Siter
wombat Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Kjenne te den følelsen, men da va ikkje ei bikkja. Hahahhahahaha herregud ler Siter
poyekhali Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Det regner, både treningssko og vanligsko er våte. Siter
isadres Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Blitt kalt fitte her inne uten noe spesiell grunn. Det blir slettet, men man bør kunne få en kontakt"annonse" Siter
Fing3rs Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Er forkjølet og er sykt støl i magemusklene. Hvert hostanfall holder på å ta knekken på meg. Siter
SlayerDad Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 glemte å skru av vekkerklokka på mobben. er våken, drittrøtt og får ikke sove igjen. Siter
Frustrertpike Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Digget litt for mye til musikken mens jeg løp i dag. Løpestil ala hopp, sprett, tjo og hei. Snudde meg helt tilfeldig, og der var det en som sikkert og vel hadde vært vitne til et merkelig skue en god stund. Dagens flause iallefall. Afterall 1 Siter
Krembolle Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Digget litt for mye til musikken mens jeg løp i dag. Løpestil ala hopp, sprett, tjo og hei. Snudde meg helt tilfeldig, og der var det en som sikkert og vel hadde vært vitne til et merkelig skue en god stund. Dagens flause iallefall. Det er sånn det skal være! En skal kunne vise at trening er gøy! Sol 1 Siter
Espen-h Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Hva er vitsen ned kirkeklokker klokken 10?!?! De ringer jo på nytt om en time Siter
Krembolle Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Hva er vitsen ned kirkeklokker klokken 10?!?! De ringer jo på nytt om en time Jesus dro hjem på denne dagen De vil vel feire eller noe.. Siter
Espen-h Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Jesus dro hjem på denne dagen De vil vel feire eller noe.. De skal få lov i dag, men det skjer hveer søndag Krembolle 1 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 vi er tomme for både iskaffe zero og soyamelk - hvilket betyr at jeg står uten kaffe frem til jeg får dratt meg på butikken i morgen. jeg trenger en åpen butikk. Siter
LeanMachine Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Har allerede spist halvparten av dagens mat........ Siter
Lars Nyheim Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Me too 1200 kcal til frokost: egg, laks, melk, cottage cheese! Må ha energi til en 5 timers tattoo session! Siter
Lars Nyheim Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 vi er tomme for både iskaffe zero og soyamelk - hvilket betyr at jeg står uten kaffe frem til jeg får dratt meg på butikken i morgen. jeg trenger en åpen butikk. Hvor får man kjøpt iskaffe zero? Hørtes supergodt ut! Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Hvor får man kjøpt iskaffe zero? Hørtes supergodt ut! Har sett det på en stor kiwi rett ved elixia ringnes park, også har jeg kjøpt det på ultra på brynsenteret! (: Søtet med stevia, jeg synes at den er like god som de andre iskaffene fra Tine! Siter
LeanMachine Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Maurinvasjon på kjøkkenet HATER MAUR :mad: De er ÆSJ, ÆSJ, ÆSJ og EKLE............... VegarL 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.