Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

drukket for mye pepsi maks i det siste, føler meg .. feitere.

derfor bør jeg kutte brus igjen fra i morgen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestemte meg for å sole meg i 5 timer i strekk i går og bare smøre inn tryne og brystkasse og armer med solkrem. Satt med beina på bordet heletiden, og brente leggene som bare det. Er så hvit at jeg tar lett på solbrenthet(used to it), men når jeg våkna i morres og skulle opp av senga, prøvde jeg å reise meg utallige ganger, men kjentes ut som om leggene skulle eksplodere så måtte legge meg i senga igjen. Vurderte å ringe pappa og be han bære meg opp til stua, men endte med å rulle ut av senga, og dra meg selv langs gulvet og til badet. Fikk heisa meg selv opp på do, men der var jeg stuck, igjen. Måtte reise meg/sette meg fort 4 ganger for å få til å vaske hendene og pusse tenna, før jeg krøyp opp trappa til stua. Trykket i leggene ble mindre etterhvert som jeg fikk trippa litt, men tvert jeg sitter i 5 min så må jeg bruke lang tid på å reise meg igjen, ellers eksploderer leggene ^^ så må droppe trening idag, og håper det er bedre i morgen!

HEIA SOLING UTEN SOLKREM <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så forbanna lyst og varmt. Eg lengter tilbake til 10 grader og lettskyet oppholdsvær då det var mulig å kunne gå ute i tskjorte uten å bli dehydrert.

I give you: MONDAY.

Skrev en side til bacheloren, kom frem til at hele siden var ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søsteren min var innom og hadde den "verste bursdagen noensinne" pga. kjæresten som ignorerer og bare bryr seg om seg selv. Tidligere har han vært generelt uinteressert, idiot, utro (!) - alltid har han klart å vinne henne tilbake og jeg sliter med å støtte valgene hennes. Jeg skulle ønske enkelte jenter - særlig søsteren min - hadde mer selvrespekt som ikke tok disse rasshølen tilbake med en gang de tar på det sjarmerende trynet.

Nå har jeg hvertfall fortalt henne NØYAKTIG hva jeg syns om fyren, så jeg håper hun gir han opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Føler at treningen min har stoppet og føler meg tykk og lite fin, og det er skikkelig dritt. Vil teste ut PF, men det er så vanskelig når jeg bor hjemme og går på skole osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at treningen min har stoppet og føler meg tykk og lite fin, og det er skikkelig dritt. Vil teste ut PF, men det er så vanskelig når jeg bor hjemme og går på skole osv.

Stopp. Øyeblikkelig.

Ettersom du nettopp så sånn ut:

http://forum.fitnessbloggen.no/attachments/image-10-jpeg.104215/

Så er det bare noe tøys du føler som ikke stemmer.

Du har ikke noe behov for noen som helst diett, annet enn å spise nok til å få resultater av treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, dette er gårdagens, men det fortsatte i natt/ i dag tidlig...

Først fikk jeg en kjole som ikke passet, og da mener jeg virkelig ikke passet. Så fortsatte det med at jeg mistet telefonen min i ei bøtte med vaskevann. Telefonen overlevde og jeg la den i ei skål ris i natt så evt fuktighet skulle bli borte. Men opp i det hele har talekontrollen bestemt seg for å slå inn og jeg våknet kl. 06 i dag av at talekontrollen hadde ringt til ei random dame på kontaktlista mi. Slik fortsatte det i en time. Jeg prøvde å slå telefonen av, men da slår den seg bare på igjen... Da jeg endelig sovnet igjen våknet jeg av motorsykkelhelvette fra naboene som kjører hver sin sykkel til jobb - men nei, de kjører ikke samtidig. Helst 5 min i mellom, slik at jeg akkurat har sovnet før jeg bråvåkner på nytt igjen.

Jeg er dritsur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...