Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke dagens, men allikevel; fått høre at noen andre kettlebellutøvere mener at det var "hårreisende at Ina vant over C, fordi C fortjente gullet mer enn henne."

Unnskyld meg - men hva faen? Jeg er vanligvis en vektklasse under henne, og jeg løftet tyngre og til høyere rank. Reglene sier at det er sånn, og da er det bullshit å sitte sånn foran resten av utøverne mens man sier sånne ting.

Men, det finnes jo ikke noe som heter "fortjener", bare "har jobbet nok" og "har _ikke_ jobbet nok". Hvis du veier mindre og løfter mer, har du såklart lagt inn mest og best jobb, og da vinner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, det finnes jo ikke noe som heter "fortjener", bare "har jobbet nok" og "har _ikke_ jobbet nok". Hvis du veier mindre og løfter mer, har du såklart lagt inn mest og best jobb, og da vinner du.

This. Det burde da ikke være nødvendig å minne konkurranseutøvere på hva konkurranse er, men det ser jo ut til at ikke alle er helt oppdatert. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå kommer det ett kanonseriøst spørsmål. Er du seriøs? Forklar.

Jeg kan forklare! Om man selv liker NRK godt nok til å ønske å betale for tjenesten, og man liker tanken på at de som ikke liker NRK godt nok til å betale for tjenesten må betale for tjenesten, da betaler man NRK-lisens med glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Døra til kontoret er fuckings UMULIG å åpne, som vil si at jeg nesten blir innestengt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Selv om jeg blir litt mer skeptisk når store arrangement à la OL glipper ut av hendene deres. Altså, jeg synes MGP er en fest, men det hadde jo vært greit om lisenspengene gikk til litt andre happenings også...

Dette er grunnen til at jeg ikke er så fornøyd med å betale lisens. Hadde pengene gått til produksjon av typ Folkeopplysningen, dokumentarer, dybdejournalistikk, osv, hadde det vært suverent, men når 4/5 av budsjettet svis av på MGP og uinteressant sport....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...