Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest =xXx=
Fikk første angstanfall på 3 år i dag :( Ute blant folk også for å gjøre det hele verre...

Huff, stusselig. Syns nå du er tøff som forteller det. Tørk snørra og gå videre. Lite tilbakefall er ikke undergang, bare en påminnelse om hva du fortsatt skal jobbe med. Stå på, ikke gi deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Ikke en dritt å gjøre på jobb i dag

Velkommen til klubben. Nå har jeg hekla task siden mandag. Godt det er ferie snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Tatt i betraktning av ovennevnte, blir dette rein og skjær sutring fra meg. Men har da prøvd over siste 5 ukene å dreie litt over til carbs og kutte litt i protein. Har også spist carbs om morgenen. Resultatet? Søtsug ut av h… fullstendig ute av kontroll. Et korn sjokkis på tunga, så er det fire plater konsumert før jeg har pustet. Kvalm? Nope! Bare like mye søtsug og carbsug. På ei uke har jeg da gått opp 3,8 kg, og det er sikkert bare vann, men det var likevel mye vann…. Tror ikke jeg er laget for carbs:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Fikk faen ikke trent i dag, kødd med data'n så jeg brukte opp tiden på få få printa ut de fordømte flybilettene MERDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkensjefen er en tufs, han har med vilje malt seg inn i et hjørne som nesten garantert tvinger eierne til å si han opp fordi han er misfornøyd med jobben, folka der og lønna.

All the DRAMA. Så det betyr vel egentlig at jeg blir provisorisk kjøkkensjef til de finner noen annen, og jobbe enda flere timer.

Og her trodde jeg at jeg var ferdig med 80timersuker, LMAO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...