Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest =xXx=

Njaaaa. Primen er sikkert ok. Resten går på pizza'n;)

Guest =xXx=
Fikk første angstanfall på 3 år i dag :( Ute blant folk også for å gjøre det hele verre...

Huff, stusselig. Syns nå du er tøff som forteller det. Tørk snørra og gå videre. Lite tilbakefall er ikke undergang, bare en påminnelse om hva du fortsatt skal jobbe med. Stå på, ikke gi deg!

Guest =xXx=
Ikke en dritt å gjøre på jobb i dag

Velkommen til klubben. Nå har jeg hekla task siden mandag. Godt det er ferie snart.

Annonse

Velkommen til klubben. Nå har jeg hekla task siden mandag. Godt det er ferie snart.

Ja, har fått brukt noen kcal på å prate shit med kollegaen min da, hun er awesome :D

Føles som alle vennene mine har reist på ferie og jeg er etterlatt i byen alene. Attpåtil er det ikke utevær og jeg føler meg litt ensom akkurat nå

Guest =xXx=
Ja, har fått brukt noen kcal på å prate shit med kollegaen min da, hun er awesome :D

Gode kollegaer er gull:)

Guest =xXx=
Min kjære tante døde i går kveld :cry:

Kondolerer.

Guest =xXx=

Tatt i betraktning av ovennevnte, blir dette rein og skjær sutring fra meg. Men har da prøvd over siste 5 ukene å dreie litt over til carbs og kutte litt i protein. Har også spist carbs om morgenen. Resultatet? Søtsug ut av h… fullstendig ute av kontroll. Et korn sjokkis på tunga, så er det fire plater konsumert før jeg har pustet. Kvalm? Nope! Bare like mye søtsug og carbsug. På ei uke har jeg da gått opp 3,8 kg, og det er sikkert bare vann, men det var likevel mye vann…. Tror ikke jeg er laget for carbs:(

Annonse

Great. Skulle egentlig ha fri i dag. Fikk beskjed klokken halv fire i morges at jeg må jobbe alikevel, og at jeg må jobbe alene, fordi kjøkkensjefen dro ut og drakk seg sveiseblind etter service i går.

På den ene dagen vi er åpne både lunch og middag. Fuck me.

Jobbet overtid som førte til at jeg forsov meg som nå har ført til at jeg ikke har tid til trening idag siden jeg skal på jobb igjen :(

On a positive note så fikk jeg hjelpe noen mega søte damer med bilen sin idag, så det var jo ganske gøy :)

Guest =xXx=

Fikk faen ikke trent i dag, kødd med data'n så jeg brukte opp tiden på få få printa ut de fordømte flybilettene MERDE!

Siste dag hjemme i nord kunne omtrent ikke blitt verre :( :( :( Har fått veldig dårlige nyheter og vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal reagere.