Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest =xXx=
Spiste to pakker kokt skinke.. Nå angrer jeg noe helt sykt.

Ok, litt trøst:

Ser dine 2 pakker skinke, høyner med 2,5 walters mandler (ja, de STØRSTE), en pakke riskaker, halv gulost oppå frokostgrøten som for anledningen var ekstra svær med 4 egg.

Kunne jeg valgt, ville jeg tatt skinka, som har litt mindre kcal enn det jeg fikk i meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært så flink med strikkeprosjektet, og generelt fått ting til. Helt til jeg ser at mønsteret ikke stemmer, og er sentrert på den ene siden, men ikke den andre. My OCD is killing me. Samtidig som jeg er laaangt fra rutinert nok til å fikse jævelskapen. Fuck, what to do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, litt trøst:

Ser dine 2 pakker skinke, høyner med 2,5 walters mandler (ja, de STØRSTE), en pakke riskaker, halv gulost oppå frokostgrøten som for anledningen var ekstra svær med 4 egg.

Kunne jeg valgt, ville jeg tatt skinka, som har litt mindre kcal enn det jeg fikk i meg;)

Gulost på grøt? What is this madness?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, litt trøst:

Ser dine 2 pakker skinke, høyner med 2,5 walters mandler (ja, de STØRSTE), en pakke riskaker, halv gulost oppå frokostgrøten som for anledningen var ekstra svær med 4 egg.

Kunne jeg valgt, ville jeg tatt skinka, som har litt mindre kcal enn det jeg fikk i meg;)

nei nei nei, kcal var ikke problemet her. Magen var. Du kan prøve om du vil, men forvent å sitte sammenkrøket på toalettet i minst en halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Kjøkkensjefen blir en time forsinket på jobb, og det er bydag så det kommer til å være FULL brakke idag, og jeg tror ikke jeg klarer å ordne alt på egenhånd i tide. Ææææh!

Outch! Stress i sommeren er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
nei nei nei, kcal var ikke problemet her. Magen var. Du kan prøve om du vil, men forvent å sitte sammenkrøket på toalettet i minst en halvtime.

Aaahhhh! Nei, tror jeg holder meg til veskeopphopning, oppblåsthet, sukkersjokk, tachycardi og konsentrasjonssvikt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Hva med brunost?

Prøvd for leeeeeeeeeeenge siden. Ok. Ikke særlig brunostfan, ser at mange liker det. Blåmuggost, Chambert og gammelost tenker jeg forblir uprøvd på grøten, selv om en stram blåmugg er god på pizza'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...