Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

At treningspartneren min for tredje gang avlyser denne uka. Hovedsaklig legitime grunner, men det er uansett drit irriterende for min del, som har gjort såpass om på mine rutiner og treningstider for å få det til å klaffe med hennes timeplan og døgnrytme. Driiiit.

Var skikkelig motivert for å komme meg på trening i dag etter et par dager med sykdom, og samtidig ha med meg en partner som både kan spotte og filme teknikken min. Nå har motivasjonen min ramlet sub-zero, og jeg må kjempe meg ut døra ... men jeg skal på trening, for ikke faen om det får ødelegge resten av dagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Posen min med magnesiumkarbonat eksploderte i kofferten under flyturen, alle klærne mine hvite :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

(Meeeen, jeg skal ikke la det ødelegge dagen min, for nå skal jeg påen fnate, og sikkert drikke masse øl med venner her i Oslo senere i kveld :D )

Her om dagen hadde jeg med en liten boks med pwo på bussen. Den hadde greid å åpne seg litt, og da jeg skulle lukke den med makt, så eksploderte hele greia så det for hvitt pulver over alt, jeg så sikkert ut som en drugdealer eller noe...

Menmen, ha en flott date :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nok et syteinnlegg fra denne kanten.

Det har vært ekstremt hektisk på jobb den siste halvannen måneden, i tillegg har det vært en del ting på hjemmefronten som også har tappet meg for energi og fokus. Heldigvis har sistnevnte gått i orden, noe som innebærer en ny frihet og muligheter for oss (ikke noe negativt, og ikke noe som egentlig har angått meg direkte, uten at jeg skal gå videre inn på dette. Men det har ordna seg, og det er fantastisk deilig).

På grunn av dette har jeg mista fokus på trening. Jeg har ikke klart å finne tida til å trene skikkelig. Og har jeg gått og trent har det vært med dårlig samvittighet fordi jeg føler jeg har sneket meg unna jobb og familie. Realiteten er nok en annen, men det er sånn jeg har opplevd det.

Kostholdet har også sklidd ut litt. Det er mye utskeielser i helgene. Vel, en del vil kanskje le av mine «utskeielser», og jeg er helt enig i at utskeielser skal man ha fra tid til annen, men når det blir to og tre dager i stedet for en merker jeg at jeg ikke liker det.

Skuldra er vond, og jeg holder jo egentlig på med «10 000 kettlebell swing challenge» igjen. Det har gått fint, men nå har jeg ikke vært og trent siden torsdag, og jeg merker det tærer på mentalt. Det er gøy med en avveksling (les kettlebell) og jeg merker at kroppen trenger litt hvile (les ikke trent på fem dager), samtidig merker jeg at jeg savner å løfte tungt.

Vel, nå er det lunsj og litt Game of Thrones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et syteinnlegg fra denne kanten.

Det har vært ekstremt hektisk på jobb den siste halvannen måneden, i tillegg har det vært en del ting på hjemmefronten som også har tappet meg for energi og fokus. Heldigvis har sistnevnte gått i orden, noe som innebærer en ny frihet og muligheter for oss (ikke noe negativt, og ikke noe som egentlig har angått meg direkte, uten at jeg skal gå videre inn på dette. Men det har ordna seg, og det er fantastisk deilig).

På grunn av dette har jeg mista fokus på trening. Jeg har ikke klart å finne tida til å trene skikkelig. Og har jeg gått og trent har det vært med dårlig samvittighet fordi jeg føler jeg har sneket meg unna jobb og familie. Realiteten er nok en annen, men det er sånn jeg har opplevd det.

Kostholdet har også sklidd ut litt. Det er mye utskeielser i helgene. Vel, en del vil kanskje le av mine «utskeielser», og jeg er helt enig i at utskeielser skal man ha fra tid til annen, men når det blir to og tre dager i stedet for en merker jeg at jeg ikke liker det.

Skuldra er vond, og jeg holder jo egentlig på med «10 000 kettlebell swing challenge» igjen. Det har gått fint, men nå har jeg ikke vært og trent siden torsdag, og jeg merker det tærer på mentalt. Det er gøy med en avveksling (les kettlebell) og jeg merker at kroppen trenger litt hvile (les ikke trent på fem dager), samtidig merker jeg at jeg savner å løfte tungt.

Vel, nå er det lunsj og litt Game of Thrones.

Skikkelig vondt å ha en sånn periode, føler med deg. Men det beste med alt det er at det går over, og at det kommer dager det er verdt å vente på. Håper du får en superfin tirsdag og får løftet noe tungt snart ! :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ein vakker mann og eg scorer dårlig hos damer. Så Kvifor ikkje?

Ok, jeg er svak for smiger, men nå har jeg vært på Tinder et par ganger så nå begynner jeg å lære hvordan det skal gjøres.

Derfor må jeg vite hva du jobber med, helt spesifikt, og i detalj. Det samme gjelder utdanning, med karakterer. Så må jeg vite om ambisjoner, inntekt, boforhold. Forhold til rusmidler, om du er sporty, har hoppet i fallskjerm, vært på Mount Everest, reddet barn i afrika?

Har du barn? Hvorfor har du ikke barn? hvorfor har du ikke barn?! Du har ikke BARN?!!!:shifty::cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...