Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva om jeg da sier at jeg føler at jeg er ganske langt til venstre, mens mesteparten av de gamle klassekameratene mine er midt i?

Greia er at "de fleste" føler at de er langt til venstre når de er i realiteten er midt i, fordi medier får 1% til å se ut som den nye "midten"/normen.

Facebook, Instagram, osv er fult av "kremen av kremen" av våre liv. Vi viser bare det aller beste. Få tør å vise at de har en ræva føkkings dag/periode, fordi da blir man dømt som mislykket og med lavere sosial status. Det er bullshit. Vi er i midten. Det er ekstremt få som er langt til venstre, og jeg kjenner deg godt nok til å vite at du er ikke i nærheten av venstre siden engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greia er at "de fleste" føler at de er langt til venstre når de er i realiteten er midt i, fordi medier får 1% til å se ut som den nye "midten"/normen.

Facebook, Instagram, osv er fult av "kremen av kremen" av våre liv. Vi viser bare det aller beste. Få tør å vise at de har en ræva føkkings dag/periode, fordi da blir man dømt som mislykket og med lavere sosial status. Det er bullshit. Vi er i midten. Det er ekstremt få som er langt til venstre, og jeg kjenner deg godt nok til å vite at du er ikke i nærheten av venstre siden engang.

I get your point. Men det hjelper dessverre ikke så mye på hvordan jeg føler meg atm :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I get your point. Men det hjelper dessverre ikke så mye på hvordan jeg føler meg atm :dry:

Øy babe. Opp med hodet. Finn noe å glede deg til! Det ekke så mange som er like sterk som deg. Der gruser du 99% av verdens befolkning (ish). Det er ikke mange som er like renhjerta og empatiske som deg heller. Der gruser du sjukt mange. Så hvis du stikker og trener litt og sier noe fint til en random på veien, så tenker jeg du føler deg bedre, jeg ;) Porsgrunn er ikke så langt unna om du vil ta deg en tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy babe. Opp med hodet. Finn noe å glede deg til! Det ekke så mange som er like sterk som deg. Der gruser du 99% av verdens befolkning (ish). Det er ikke mange som er like renhjerta og empatiske som deg heller. Der gruser du sjukt mange. Så hvis du stikker og trener litt og sier noe fint til en random på veien, så tenker jeg du føler deg bedre, jeg ;) Porsgrunn er ikke så langt unna om du vil ta deg en tur :D

Bare gi meg 6 måneder først, da har jeg kanskje fått nok jobb til å ha råd til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Våknet i 3-tiden av skikkelige kramper i magen. Har skjedd en gang før med samme type smerte (øverst nært ribbeina), så jeg tok en smertestillende og ble liggende i fosterstilling en times tid før jeg sovnet. Nå er jeg kvalm, magen er litt vond, og jeg kaldsvetter.

Hater å være syk når jeg ikke har tid til å være syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...