Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjøkkensjefen er en tufs, han har med vilje malt seg inn i et hjørne som nesten garantert tvinger eierne til å si han opp fordi han er misfornøyd med jobben, folka der og lønna.

All the DRAMA. Så det betyr vel egentlig at jeg blir provisorisk kjøkkensjef til de finner noen annen, og jobbe enda flere timer.

Og her trodde jeg at jeg var ferdig med 80timersuker, LMAO.

Håper du får lønn etter innsats!! (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Kjøkkensjefen er en tufs, han har med vilje malt seg inn i et hjørne som nesten garantert tvinger eierne til å si han opp fordi han er misfornøyd med jobben, folka der og lønna.

All the DRAMA. Så det betyr vel egentlig at jeg blir provisorisk kjøkkensjef til de finner noen annen, og jobbe enda flere timer.

Og her trodde jeg at jeg var ferdig med 80timersuker, LMAO.

Du er en bra mann. Da får du ansvar. Forsvinner sjefen så bør du slik jeg kjenner deg her inne, være en naturlig etterfølger. Om du vil, er noe annet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

USA tur. Hvor skal jeg begynne?

Oppblåst og vannette så jeg ser ut som 15 kg mer enn det jeg veier.

Gått opp 5 kg. Bare vært her i 3 dager av 3 uker.

Treningssenter er drittlangt unna, ikke fått trent.

Solbrendt så det holder. Ligger oppå senga, med 5 cm klarering til lakenet. Pion-rød/plomme-blå på de beste stedene. I trynet ser jeg ut som en kimspregt geisha. Loffen og rævva er ikke brendt, takker faen for det.

Karamellisert poppcorn? Forbannet narkotikum. Ben & Jerry is også.

Peanuttsmør selges ikke uten 1/2 kg tilsatt sukker. Narkotika det også. Riskakene er drittgode, på grensen til sentralstimulerende, sikker på at pupillene er som tallerkener;)

Føler meg som en vampyr, sol igjennom vinduet som treffer kroppen min, får meg til å skrike som ei jente :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA tur. Hvor skal jeg begynne?

Oppblåst og vannette så jeg ser ut som 15 kg mer enn det jeg veier.

Gått opp 5 kg. Bare vært her i 3 dager av 3 uker.

Treningssenter er drittlangt unna, ikke fått trent.

Solbrendt så det holder. Ligger oppå senga, med 5 cm klarering til lakenet. Pion-rød/plomme-blå på de beste stedene. I trynet ser jeg ut som en kimspregt geisha. Loffen og rævva er ikke brendt, takker faen for det.

Karamellisert poppcorn? Forbannet narkotikum. Ben & Jerry is også.

Peanuttsmør selges ikke uten 1/2 kg tilsatt sukker. Narkotika det også. Riskakene er drittgode, på grensen til sentralstimulerende, sikker på at pupillene er som tallerkener;)

Føler meg som en vampyr, sol igjennom vinduet som treffer kroppen min, får meg til å skrike som ei jente :(

Sympatiliker.

Jeg kjenner meg så godt igjen. Bare at jeg var der 11 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Sympatiliker.

Jeg kjenner meg så godt igjen. Bare at jeg var der 11 mnd...

1000 takk for det, altså.

Kronen på verket kom etter at jeg skrev den meldingen der, da klarte jeg jaggu å tygge av en svær bit av jekselen, så det fortsatte.

Nærmeste gym, må vi ta drosje til:(

Det positive er jo at jeg nå bare er hummerrød og kan ligge på ryggen, ikke på siden og maga'n. Men det burde vel vært under dagens positive ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 takk for det, altså.

Kronen på verket kom etter at jeg skrev den meldingen der, da klarte jeg jaggu å tygge av en svær bit av jekselen, så det fortsatte.

Nærmeste gym, må vi ta drosje til:(

Det positive er jo at jeg nå bare er hummerrød og kan ligge på ryggen, ikke på siden og maga'n. Men det burde vel vært under dagens positive ;)

:(

Håper du får en fint opphold likevel! Hvor i USA er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...