Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Nrk-lisensen er så som så... Hadde holdt med 1300kr en gang i året feks siden man allerede betaler for å se på tv (altibox, get etc). Jeg liker nrk siden de har mye bra og man kan se alt på nett da :)

Dagens negative: Jeg går glipp av sommeren siden jeg er nordpå og det er meldt uvanlig kaldt og sendt ut obs-varsel i slutten av uken jepp jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, nå kommer det ett kanonseriøst spørsmål. Er du seriøs? Forklar.

Vel, det spørs jo om man har noe i mot at det er statsfinansiert, eller om man har noe i mot det at man betaler lisens. For min del kunne det godt vært skattefinansiert istedenfor.

Anyway, jeg syns NRK leverer ett ganske awesome produkt i seg selv. En rekke gode tjenester (radio, tv, yr.no, nrk.no for nyheter, og en helt sinnsyk god nett-tv tjeneste). NRK har faktisk en ekstremt bra teknologiavdeling i forhold til de fleste andre rikskringskastere.

Men, når det gjelder TV syns jeg det er jævlig kult å ha en kanal som ikke bare har kommersielle interesser. Dette gjør at man kan ta noen sjanser. Ting som f.eks. hurtigruta (som jeg forsåvidt aldri så på selv), ville aldri blitt produsert av en kommersiell kanal. For det andre, så kan man produsere bredde-tv. Sure, jeg vil gjerne se noen spesifikke ting på tv, og NRK viser noen av dem. Og ja, NRK viser masse ræl som er totalt uinteressant for meg, men for noen andre mennesker er det like interessant som det jeg liker er for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Spiste tacco i går, med mengder rødløk. 30 min etter måltidet svulmet maga'n opp og blei drittvond. Hylla innpå med Samarin for å få rapet, fikk ikke det, men maga'n blåste seg enda mer opp. Må gå foroverbøyd. Slæppe æ itj ei due snart, døvve æ:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...