Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, endelig skikkelig lyst til å date med hun ene som har klart å få meg på gli, men så blir det jo f....n aldri noe av. Har det ikke i meg å date flere samtidig, så da siter jeg her da...

Kvinnfolk:(

Jeg er kanskje den minst kompetente dateren her inne, men har du prøvd å være bestemt? Spør om hun har planer for dag X, og hvis svar= nei, så tar du en "ja allright, men da møtes vi ved sted Y klokka Z og tar en Æ ;]" eller noe i den duren. Nøkkelen ligger i at du ikke spør.

Selv har jeg gått i den "du har ikke tilfeldigvis lyst til å kansje ta en kaffe en vakker dag da?" - fella, er man for treig og går for mange ganger rundt grøten, så blir det veldig skjeldent noe av.

Damer liker jo bestemte menn som vet hva de vil; og ingenting har noensinne kommet til den som venter, det kommer til den som HENTER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kanskje den minst kompetente dateren her inne...

Syntes det var bra svar jeg mr. Greia er at nå har jeg vært spesifikk to ganger og fått "vil møte deg men passer ikke nå", så det åpenbare neste spørsmålet blir da "når passer det?", eller alternativt heller gå ut med ei som det passer for...

Du dater ikke noen du ikke har vært på date med.

Good point!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var bra svar jeg mr. Greia er at nå har jeg vært spesifikk to ganger og fått "vil møte deg men passer ikke nå", så det åpenbare neste spørsmålet blir da "når passer det?", eller alternativt heller gå ut med ei som det passer for...

Good point!

Den er kjip. Men husk to ting;

1:hvis man_vil_ på date med noen, så gjør man den innsatsen som kreves for å få det til. Hvis det aldri passer for henne, kan det kanskje bety at hun ikke er like hypp som deg.

2: du er en såpass knakandes kjekk kar at det er hennes tap om hun ikke vil investere tid i deg. Fortsett å leite til du finner noen som er verdt deg. For de er der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1:hvis man_vil_ på date med noen, så gjør man den innsatsen som kreves for å få det til. Hvis det aldri passer for henne, kan det kanskje bety at hun ikke er like hypp som deg.

This... Det har jeg fått erfare på den kanskje aller mest sviende måten.

Jeg var aldri noen Rico Suave i min ungdom, og hadde aldri helt dreisen på dette med å be med meg jenter på date. Jeg jobbet som pizzasjåfør, og var skikkelig stormforelsket i en av jentene på kjøkkenet. Jeg gikk og mannet meg opp i ukesvis, og en kveld vi var på jobb sammen fikk jeg endelig stotret frem et spørsmål om hun kanskje ville være med meg på kino og se Kill Bill. Jeg husker knapt noe av den kvelden der, og hadde jeg vært ved mine fulle fem hadde jeg kanskje sett det litt forsiktige smilet og flakkende blikket som et tegn på at hun ikke ville drite meg ut (mer enn jeg allerede hadde klart selv), men jeg var bare så overlykkelig over at hun svarte ja. Det passet ikke den uken, men kanskje neste. Greit nok. Neste uke kom, og jeg - ruset på selvtillit - fulgte opp og prøvde å få spikret en konkret tid, men hun fortsatte unnvikende manøvre.

Etter bare noen få uker med dette her, ble det plutselig annonsert at hun var blitt sammen med en annen av pizzasjåførene, en greker med glatt hår, gyllen hud og dametekke.

"Sick burn" begynner ikke engang å dekke det.

Dette var kanskje mer "pinlige historier" enn "dagens negative", men det er jo negativt i det minste, så jeg tenker det får gå. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle bestille reparasjon på knust skjerm hos MyTrendyPhone.no, og måtte bestille time via kundeservice. Jeg var fornøyd ettersom det var billig og man kunne få fikset delen på dagen.

Men så kom problemene. Jeg snakket med de på kundeservice, og med utrolig lang svartid mellom hver setning (ettersom de visstnok hjelper mange samtidig) så fikk jeg bestilt time. Dama hos kundeservice skrev da:

" Da blir det altså 1049kr + moms"

Og da ble jeg forfjamset. Det står ingen steder på sida dems at prisen er oppgitt uten moms (kanskje hvis man leter en stund, men på produktsida står det ingen steder). Jeg ble ganske forbannet og bare sa at de kunne glemme hele avtalen.

Etterhvert fant jeg likevel ut at det uansett var billigst hos dem, selv med moms. Jeg tok derfor kontakt atter en gang for å bestille varen/tjenesten, og fikk beskjed at de allerede hadde satt opp en avtale med meg. Dvs. de kansellerte aldri timen jeg hadde bestilt fra tidligere.

De skulle da sjekke om det var noen ledige deler, og der var jeg heldig! De hadde én del igjen, og jeg kunne komme innom dagen etter kl.10.00 for å få satt på ny del. Greit nok, jeg skulle tidlig opp uansett for å lese til eksamen et par dager etterpå.

Dagen etter kom jeg dit, og ble mottatt av en beskjed om at de ikke hadde noen del inne. Jeg hadde da stått opp tidlig for å kunne være presis, i en travel eksamensperiode, kun for å møte opp og få beskjed om at de ikke hadde noen del til meg likevel. Tydeligvis dårlig kommunikasjon mellom kundeservice og de i butikken. Jeg gikk derfra ganske forbannet, etter lovnad om at de skulle ringe så fort de fikk delen inn på lager (noe som kunne ta 1-2 uker).

1 time senere, da jeg endelig hadde kommet hjem, fikk jeg en telefon av dem. Noen hadde avbestilt timen sin, og de hadde da en del ledig. Jeg kunne komme innom med en gang for å fikse skjermen. Det gadd jeg rett og slett ikke, ettersom jeg allerede hadde brukt et par timer den dagen på dette. Vi avtalte derfor at jeg skulle komme dagen etter igjen kl.10.

Dagen etter var jeg der, og de fikk byttet skjermen. Jeg var fornøyd, alt så bra ut. Dro rett til Eplehuset og kjøpte meg et deksel (ettersom skjerm hadde knust grunnet ingen deksel). Da jeg kom hjem startet jeg mobilen og alt så bra ut... helt til jeg så at skjermen hadde flere prikker på seg. Knappen var heller ikke bra, den virket løs. Jeg tok kontakt med kundeservice, og de skulle sjekke med reparatør om hva problemet kunne være. 20 min senere fikk jeg svar igjen om at skjermen var defekt, og jeg skulle få en ny skjerm. Hun skulle sjekke om de hadde noen deler inne, og selv om jeg sa at de ikke hadde det ettersom jeg fikk den siste de hadde, sjekket hun med butikken. Joda, de hadde en ledig del. Jeg kunne derfor komme dagen etter for å få byttet skjermen.

Jeg dro derfor dagen etter kl.10 dit (igjen, fortsatt i eksamenstida, stressende periode med egentlig liten tid). I mellomtida hadde jeg funnet ut at skjermen ikke ble sort når jeg hadde telefonsamtale. Jeg nevnte dette til folka på verkstedet, og de sa at de hadde tatt ut sensoren. Jeg tenkte ikke på å spørre om hvorfor de hadde gjort dette, av en eller annen grunn. Jeg sa at kundeservice hadde sagt de hadde en del inne, og han bak kassa skulle sjekke dette. Neida, de hadde ingen ledig del. Nok en dag der jeg måtte gå tomhendt derfra. De hadde heller ikke sensoren inne på lager, og dette kunne ta 2-4 uker å få inn.

Så nå sitter jeg med en mobil med defekt skjerm som ikke blir sort når jeg snakker i telefonen. I tillegg er det noe galt med headset-hullet, da den lager noen lyder noen ganger når jeg har koblet til ledning. Venter fortsatt de ukene det må til, men dette er altså ikke en bedrift jeg kan anbefale. Surr fra ende til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er syk :( Klarte å komme meg på trening da...

Og på trening i dag kom det bort en fyr i Gymgrossisten t-skjorte og sa at "musklene har mye bedre av at du tar på litt mindre vekt og får med hele bevegelsen" når jeg nettopp hadde stått og prøvd å skvise ut en siste rep i cable kickback. Klart siste rep når en prøver å øke ikke blir helt perfekt, men å ødelegge selvtilliten og selvfølelsen for resten av økta er shitty gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...