Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skolen er helt mongo, bytter på alle eksamensdatoer og glemmer å si riktige dato til norsk eksamen.

Først sier de trekkdag for muntlig eksamen er 10 og 12 juni, så byttet de til den 8 og 10 juni, og nåå har de byttet til den 15 juni fordi de glømte at påbygg ikke er det samme som studiespess... :shifty:

I tillegg sa de at norsk eksamen var den 28 mai, altså IDAG, så kommer jeg der klar for å ha eksamen, men neida, de glømte å si at norsk var i mårrå, det var SIDEMÅL idag... :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nesten juni, sommerværet som skulle komme neste uke er satt på vent på ubestemt tid.

Da sitter jeg inne mens ute er det maks 10 grader og regn...

Ehm.. kan noen få godvær.no oppe å gå igjen? og heller revne ned drittvær.no vil trene ute :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til tross for å ha lovet meg masse jobb i sommer siden jeg begynte å jobbe i januar.... så snudde arbeidsgiver plutselig på flisa, og nå kunne de ikke love meg et eneste skift i hele sommer sånnplutseligalikevel,og oppfordret meg til å finne meg alternative inntektskilder denne sommeren.

Å gi beskjed om denslags to dager før juni begynner burde være straffbart. Hva forventer han egentlig at jeg skal klare å finne på så kort varsel?!?

Er ikke slik at jeg er den eneste som jakter på jobb heller:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næringsoppgave. Jeg har heldigvis vært lur og gjort opp regnskapet mitt hvert måned, så jeg trenger bare å gå gjennom det for å få endelig driftsresultat ... mengudbedre så kjedelig det er uansett.

Huset har aldri vært renere enn når jeg skal gjøre næringsoppgaven min. Bakt brød har jeg også. Spent på om jeg klarer å levere den inn før jeg lager panna cotta, har mine mistanker.

RF-1175 meg i røven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...