Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er så lei av den vonde foten :( Får ikke gjort en dritt med det og må vente på MR til 26. august. Jogget her om dagen og har fått svi for det i to dager nå. Ikke får jeg brukt mine favorittsommersko heller, verken sandaler eller hæler/wedges fordi bøysko og joggesko er det eneste som funker noenlunde uten at foten dør av smerte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

jeg fuckings HATER ruter! Hvorfor må de sprenge i rushtrafikken? Er INGEN annen måte for meg å komme meg på jobb enn å ta trikken, og så stopper de alle jævla vognene på Nordstrand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Fürst Medisinsk Laboratorium i sentrum for å ta vanlig blodprøve, noe jeg må gjøre månedlig fordi jeg går på Isotretinoin-kur. Hun som tok blodprøven må ha gjort det... feil. Stukket skjevt eller noe. Endte opp med dette:

2015_06_10_22_20_03.jpg

Selve stikket var ved prikken øverst i midten. Øyeblikkelig etter merket jeg enormt press i albuen.

Det verste er at albuen er såpass hoven at jeg ikke kan strekke den ut, ergo ingen vektløfting på meg. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
jeg fuckings HATER ruter! Hvorfor må de sprenge i rushtrafikken? Er INGEN annen måte for meg å komme meg på jobb enn å ta trikken, og så stopper de alle jævla vognene på Nordstrand?

Og da jeg kom til jobb avlyste begge kundene mine, slik at jeg hadde 3.5 timer å slå ihjel før GX-møtet ((:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først glad, men negativ sekunder etterpå.

Er kalt inn på "jobbintervju".

Problemet er bare at de skal ikke snakke noe særlig, og ikke spørre om noen verdens ting.

Det er jeg som skal holde en liten muntlig presentasjon av meg selv. Iallefall i 5-6 minutter.

De skal vel sitte igjen med en følelse av at de kjenner meg på denne korte tiden.

For det første, ANER jeg ikke hva jeg skal si. Jeg kan si navnet mitt liksom.

Det andre store problemet mitt er ekstrem skrekk for å snakke foran andre på den måten der.

Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først glad, men negativ sekunder etterpå.

Er kalt inn på "jobbintervju".

Problemet er bare at de skal ikke snakke noe særlig, og ikke spørre om noen verdens ting.

Det er jeg som skal holde en liten muntlig presentasjon av meg selv. Iallefall i 5-6 minutter.

De skal vel sitte igjen med en følelse av at de kjenner meg på denne korte tiden.

For det første, ANER jeg ikke hva jeg skal si. Jeg kan si navnet mitt liksom.

Det andre store problemet mitt er ekstrem skrekk for å snakke foran andre på den måten der.

Æsj!

Navn, alder, bosted, livssituasjon, fritidsinteresser, utdanning, arbeidserfaring, gode egenskaper...

Tenker meg det kommer til å gå helt fint :) Bare å snakke rolig og tydelig og bruke litt kroppsspråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Høres veldig godt ut, men har desverre ikke laks, philadelfia (som ikke har sjokoladesmak) eller riskaker :cry:

Daaaa blir det vanskelig, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...