Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Nå husker jeg hvorfor jeg sletta Tinder. Man prøver å ikke investere for mye i det, men plutselig så er det et utrolig flott menneske i andre enden som faktisk er interessert i deg, også klarer man ikke å la være.:(

Hva er problemet med å møte ett flott menneske, tinder eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er problemet med å møte ett flott menneske, tinder eller ei?

Absolutt ikke noe galt i det. Det som er så utrolig slitsomt er når det "stormer" med meldinger, bilder og gud vet hva, før man faktisk har møttes IRL. Man bruker masse tid, forventninger blir skrudd opp, også ender det kanskje bare med at ikke matcher overhodet når man møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke noe galt i det. Det som er så utrolig slitsomt er når det "stormer" med meldinger, bilder og gud vet hva, før man faktisk har møttes IRL. Man bruker masse tid, forventninger blir skrudd opp, også ender det kanskje bare med at ikke matcher overhodet når man møtes.

Aha, skjønner. Jeg unngår aktivt å la sånne ting skje (som forsåvidt ikke nødvendigvis er positivt heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Usikker på om jeg skal bli boende hjemme i ett år slik som jeg i utgangspunktet planla, eller om jeg skal flytte ut igjen snart. Er veldig lei av å bo med foreldrene mine (som jeg flyttet inn igjen med etter brudd med samboer) midt uti ingenmannsland. Har bodd her i 4 mnd nå, og vet egentlig ikke om jeg orker 12 mnd til... Men viss jeg flytter ut så blir det ikke operasjon på meg (som jeg egentlig har booket time til i august) og jeg må bo i kollektiv. :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...