Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

Nå husker jeg hvorfor jeg sletta Tinder. Man prøver å ikke investere for mye i det, men plutselig så er det et utrolig flott menneske i andre enden som faktisk er interessert i deg, også klarer man ikke å la være.:(

Nå husker jeg hvorfor jeg sletta Tinder. Man prøver å ikke investere for mye i det, men plutselig så er det et utrolig flott menneske i andre enden som faktisk er interessert i deg, også klarer man ikke å la være.:(

Hva er problemet med å møte ett flott menneske, tinder eller ei?

Hva er problemet med å møte ett flott menneske, tinder eller ei?

Absolutt ikke noe galt i det. Det som er så utrolig slitsomt er når det "stormer" med meldinger, bilder og gud vet hva, før man faktisk har møttes IRL. Man bruker masse tid, forventninger blir skrudd opp, også ender det kanskje bare med at ikke matcher overhodet når man møtes.

Absolutt ikke noe galt i det. Det som er så utrolig slitsomt er når det "stormer" med meldinger, bilder og gud vet hva, før man faktisk har møttes IRL. Man bruker masse tid, forventninger blir skrudd opp, også ender det kanskje bare med at ikke matcher overhodet når man møtes.

Aha, skjønner. Jeg unngår aktivt å la sånne ting skje (som forsåvidt ikke nødvendigvis er positivt heller).

Aha, skjønner. Jeg unngår aktivt å la sånne ting skje (som forsåvidt ikke nødvendigvis er positivt heller).

Funker fint å ikke bli for engasjert helt til mann møter den ene...

Annonse

Begynte å ligge til intervall sprint på slutten av treinngsøktene, klarer dagen derpå/kvelden derpå såvidt å gå. Ankelene føles ut som om de er knekt..

Jeg var ganske nære på å bli mannevond i dag tidlig klokka 5(!), når kommunearbeiderne satte i gang med motorsag for å kappe ned trærne i bakgården, aka rett utenfor vinduet mitt.:finger::grumpy:

Blir nesten mannevond på dine vegne.....

Annonse

Mediaeksamen

Fikk den gode ideen om å lage reklamefilm for YT ute i naturen,

hilsen fra værvarsel: storm hele dagen... :shifty:

hvorblirdetavdetirriterrendehelsikkessommerværet??!! :mad::whistle:

Usikker på om jeg skal bli boende hjemme i ett år slik som jeg i utgangspunktet planla, eller om jeg skal flytte ut igjen snart. Er veldig lei av å bo med foreldrene mine (som jeg flyttet inn igjen med etter brudd med samboer) midt uti ingenmannsland. Har bodd her i 4 mnd nå, og vet egentlig ikke om jeg orker 12 mnd til... Men viss jeg flytter ut så blir det ikke operasjon på meg (som jeg egentlig har booket time til i august) og jeg må bo i kollektiv. :cautious: