Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Usikker på om jeg skal bli boende hjemme i ett år slik som jeg i utgangspunktet planla, eller om jeg skal flytte ut igjen snart. Er veldig lei av å bo med foreldrene mine (som jeg flyttet inn igjen med etter brudd med samboer) midt uti ingenmannsland. Har bodd her i 4 mnd nå, og vet egentlig ikke om jeg orker 12 mnd til... Men viss jeg flytter ut så blir det ikke operasjon på meg (som jeg egentlig har booket time til i august) og jeg må bo i kollektiv. :cautious:

For å være helt ærlig; om det allerede etter 4 mnd er såpass slitsomt, så kommer det ikke til å bli noe bedre. Trust me, jeg har bodd hjemme i 1 år nå, og det er 1 år for mye.

Det er liksom ikke meningen at man skal flytte tilbake til foreldrene etter at man er flyttet ut "for godt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter på arbeid, jeg har 9 timer igjen og har i natt bare sovet i rundt 2 timer. Jeg lå meg opp i sengen rundt 23:45, var lys våken og endte med å se på mobilen hvert 30 minutt fram til 02:45 som er siste gang jeg husker og ble vekket 05:00 av katten min som ABSOLUTT skulle ut. Gikk ned, åpnet døren og katten NEKTET, han skulle være inne. Først etter å ha lagt et helvete for å komme ut så han at været ikke akkurat var aktuelt for soling. Jeg fikk ikke sove igjen og lagde da heller litt frokost og satt og ventet på at dagen skulle starte. Jeg har idag tatt 1x ripped fat burner (Koffein kick) og er på vei til å ta min andre. Jeg vurderer sterkt om det kaller for fridag for trening idag, bleh dritt dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elendig dag... Alt irriterer meg ...

Først våkner jeg av et stort knas kl 7:30 på morningen når jeg kan sove så lenge jeg vil, stikker ut og ser at den ene glassformen til baking er knust til tusen stykker over hele kjøkkengulvet :shifty: takk, sover noen timer ekstra så er det å rydde opp etter far som ikke klarer å plassere tingene riktig til tørk etter vask ... derfor knus og knas glassbiter

Hadde eksamen, klarte så klart å få hjernteppe på alle de mest basic tingene... WHY!!?? så endtre me 1 dårlig karakter

Vil på trening, men samtidig ikke fordi jeg føler at den kommer til å gå til helvette...

Drittdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Er dødsredd for å snakke i telefon, typ at jeg aldri tar telefonen min om jeg ikke kjenner igjen nummeret, og i dag nå jeg ringe 10 kunder jeg aldri har snakket med før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Angst?

Nja, vet ikke helt om det er så ille. Men får vondt i magen, blir nervøs und so weiter. Får bare skjerpe meg og ringe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vet ikke helt om det er så ille. Men får vondt i magen, blir nervøs und so weiter. Får bare skjerpe meg og ringe!

Jeg hadde det akkurat på samme viset før, telefoner var skumle! :$

Så fikk jeg meg jobb som telefontigger.

Can you say aggressive therapy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Jeg hadde det akkurat på samme viset før, telefoner var skumle! :$

Så fikk jeg meg jobb som telefontigger.

Can you say aggressive therapy?

haha, det hadde jeg aldri vurdert å søke på en gang! En dag tok søsteren min telefonen for meg, jeg turte jo obviously ikke fordi nummeret var ikke lagret, og det var en god venn av meg (': wops.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat på samme viset før, telefoner var skumle! :$

Så fikk jeg meg jobb som telefontigger.

Can you say aggressive therapy?

Vet ikke hvor mange telefonsamtaler jeg har i løpet av ei vakt på jobb, men er 20 på den siste halvtimen nå - og likevel hater jeg å svare telefonen når ukjente nummer ringer, eller om jeg må ringe til fremmedfolk om ting :yuck::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...