Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Først glad, men negativ sekunder etterpå.

Er kalt inn på "jobbintervju".

Problemet er bare at de skal ikke snakke noe særlig, og ikke spørre om noen verdens ting.

Det er jeg som skal holde en liten muntlig presentasjon av meg selv. Iallefall i 5-6 minutter.

De skal vel sitte igjen med en følelse av at de kjenner meg på denne korte tiden.

For det første, ANER jeg ikke hva jeg skal si. Jeg kan si navnet mitt liksom.

Det andre store problemet mitt er ekstrem skrekk for å snakke foran andre på den måten der.

Æsj!

Fortell hvorfor du søker på den jobben, og hvorfor akkurat du passer perfekt til den jobben, og skal få den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mange av de gamle heltene som har forlatt verden den siste tiden. Lee har levd et rikt liv, men fryktelig trist uansett. Fikk tårer i øya når jeg leste det.

Bortsett fra det er min negative for dagen at hele arbeidsdagen var bortkastet fordi at API-et til tredjepart ikke funket mesteparten av tiden, så jeg ble bare sittende og reloade i håp om at de fikset det på sin side. Også dette her da:

post-20877-14441004027137_thumb.jpg

Ain't got time for that shit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha stresset livskiten ut av mæ ved å ikke kunne garanterte meg en eneste vakt i sommer, snudde plutselig sjefen på flisa og ordnet meg tolv vakter på jobben ut juni.

Utfordringen er todelt ; i tro av å ikke få jobbe noe der,har jeg allerede ordnet meg en annen sommerjobb et annet sted. Utfordringen blir jo bare at den jobben jeg fant meg ikke eeegentlig frister meg så voldsomt, da lønna er usikker, timene mange, stresset skyhøyt. Kort oppsummert; det livet jeg flyktet fra når jeg dro til Oslo.

What do? Deltidsjobben kan ikke_garantere_ meg jobb etter 1.juli,men den andre lover jobb og mainnjskit i overmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor økonomisk stabil er du? Klarer du deg en periode uten forutsigbar lønn? If so - gå for drømmejobben!

Pga litt ekstraordinære spillopper på pengefronten(bilsalg og skattepenger og oppsparte midler cuz no money fra lånekassen i sommerferien) har jeg absolutt til salt i maten

Utfordringen blir jo at man ønsker å maksimere mengden cash på krisekontoen, men jeg antar jeg bare må håpe på det beste.

Fordelen blir jo evt at hvis jeg ikke får noe jobb overhodet så får jeg masse tid til å lese fag *kremt* og trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga litt ekstraordinære spillopper på pengefronten(bilsalg og skattepenger og oppsparte midler cuz no money fra lånekassen i sommerferien) har jeg absolutt til salt i maten

Utfordringen blir jo at man ønsker å maksimere mengden cash på krisekontoen, men jeg antar jeg bare må håpe på det beste.

Fordelen blir jo evt at hvis jeg ikke får noe jobb overhodet så får jeg masse tid til å lese fag *kremt* og trene.

Ikke glem sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Logger inn på Fitnessbloggen første gang på ei uke eller no. Møter en vegg av "PSMF - 30 dager superinnspurt" "PSMF, blablablaba".

Trodde virkelig at sommerkroppinnspurten har fått så mye negativ mediadekning at det har blitt sosialt ukult, men neida. Nazidietter som fucker kropp og sinn er fortsatt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logger inn på Fitnessbloggen første gang på ei uke eller no. Møter en vegg av "PSMF - 30 dager superinnspurt" "PSMF, blablablaba".

Trodde virkelig at sommerkroppinnspurten har fått så mye negativ mediadekning at det har blitt sosialt ukult, men neida. Nazidietter som fucker kropp og sinn er fortsatt inn.

Å snakke ihjel sommerkroppen, å pøse på med kroppsbilder og tanker/meninger om kropp - virker dessverre veldig ofte mot sin hensikt. Fokuset øker jo bare enda mer når det skrives om over alt, rett og slett fordi det folk sitter igjen med etterpå et nettopp ordet "kropp". Om ingen (aviser, blogger, medier generelt, men også folk) snakket om kropp - da tror jeg faktisk at fokuset ville falt litt av seg selv. Det blir som å kurere en alkoholiker ved stadig vekk å snakke om alkohol; øl, vin, sprit... :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å snakke ihjel sommerkroppen, å pøse på med kroppsbilder og tanker/meninger om kropp - virker dessverre veldig ofte mot sin hensikt. Fokuset øker jo bare enda mer når det skrives om over alt, rett og slett fordi det folk sitter igjen med etterpå et nettopp ordet "kropp". Om ingen (aviser, blogger, medier generelt, men også folk) snakket om kropp - da tror jeg faktisk at fokuset ville falt litt av seg selv. Det blir som å kurere en alkoholiker ved stadig vekk å snakke om alkohol; øl, vin, sprit... :banghead:

Jeg er enig i det du sier. Poenget mitt (med det innlegget) var ikke mot kroppsfokuset, men mot måten folk velger å se 2-4 uker inn i framtida på. Snareveimentaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...