Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seriøst - fra mandag 18, til mandag 25, til onsdag, og nå til fredag.

Det store spørmålet er - kommer det til å skje?

(neida - jeg er bare litt irritert. Han som skal intervjue meg er veldig høflig og forklarer hvorfor, er bare jævla keen på å få det overstått.)

Hva jobb er det? En bedrift som gir et så dårlig første inntrykk med å avbryte avtaler om og om igjen er ikke en bedrift jeg ville valgt å begynne for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Hva jobb er det? En bedrift som gir et så dårlig første inntrykk med å avbryte avtaler om og om igjen er ikke en bedrift jeg ville valgt å begynne for.

Vel jeg jobber der allerede, skal bare ha audition for stilling nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg jobber der allerede, skal bare ha audition for stilling nr 2 :)

Ahh, vel allikevel veldig uprofesjonelt å drive på slikt med sine ansatte da. Men selvfølgelig, skal ikke svartmale en bedrift uten å vite om det er særforhold som gjør at det blir utsatt så ofte. Men det hører hjemme i dagens negative iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater microsoft word som skal gjøre det så utrolig vanskelig å lage innholdsfortegnelse og nekter å registrere alle overskriftene i innholdsfortegnelsen. Har sittet med det i over en time nå, og fortsatt bare tull:arghh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

NM-arrangementet har kommet ut og jeg vet faktisk ikke om jeg gidder å delta - jenter får ikke løfte mer enn 2x16kg? og det er ingen kvalifiseringskrav? er det bare jeg som synes det er litt tynt til nm å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor jeg skal plassere den, men det er jo negativt siden jeg er lei det iallefall!

En tjukkas på jobb kommer bort til meg og spør hvordan det går, jeg sier det går fint og han spør om jeg har gått ned i vekt. Javisst sier jeg og forklarer at jeg har begynt å trene samt lagt om kostholdet. Han starter da et 15 minutters foredrag på hvorfor styrketrening kommer til å gi meg null resultater og at den beste treningen faktisk er turgåing. Jeg forklarer at den beste treningen er det jeg greier å holde meg til og at jeg allerede ser ekstreme resultater. Han fortsatte og det gikk egentlig fra å være en "diskusjon" til at han mer eller mindre ville krangle. Jeg blir så ekstremt irritert når folk som verken trener eller bryr seg om kosthold kommer og skal prøve å tvinge meg til å følge deres mindre suksessfulle treningsform/diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor jeg skal plassere den, men det er jo negativt siden jeg er lei det iallefall!

En tjukkas på jobb kommer bort til meg og spør hvordan det går, jeg sier det går fint og han spør om jeg har gått ned i vekt. Javisst sier jeg og forklarer at jeg har begynt å trene samt lagt om kostholdet. Han starter da et 15 minutters foredrag på hvorfor styrketrening kommer til å gi meg null resultater og at den beste treningen faktisk er turgåing. Jeg forklarer at den beste treningen er det jeg greier å holde meg til og at jeg allerede ser ekstreme resultater. Han fortsatte og det gikk egentlig fra å være en "diskusjon" til at han mer eller mindre ville krangle. Jeg blir så ekstremt irritert når folk som verken trener eller bryr seg om kosthold kommer og skal prøve å tvinge meg til å følge deres mindre suksessfulle treningsform/diett.

Enig! Det er som å snakke til en vegg noen ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor jeg skal plassere den, men det er jo negativt siden jeg er lei det iallefall!

En tjukkas på jobb kommer bort til meg og spør hvordan det går, jeg sier det går fint og han spør om jeg har gått ned i vekt. Javisst sier jeg og forklarer at jeg har begynt å trene samt lagt om kostholdet. Han starter da et 15 minutters foredrag på hvorfor styrketrening kommer til å gi meg null resultater og at den beste treningen faktisk er turgåing. Jeg forklarer at den beste treningen er det jeg greier å holde meg til og at jeg allerede ser ekstreme resultater. Han fortsatte og det gikk egentlig fra å være en "diskusjon" til at han mer eller mindre ville krangle. Jeg blir så ekstremt irritert når folk som verken trener eller bryr seg om kosthold kommer og skal prøve å tvinge meg til å følge deres mindre suksessfulle treningsform/diett.

Ja, men han må jo gjøre det uttrykkelig klart at måten du gjør det på er feil, mens måten han gjør det på er riktig. Dermed kan han, når du får resultater og han ikke, konstatere at du rett og slett bare har vært heldigere med genene enn hva han har.

Bare gled deg til den samtalen du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom nettopp forbi og så jeg tok kreatin, og kom med kongeinnspill. "Du må jo ta kreatin når du er på trening, og ikke før" jeg forklarer at jeg er på opptrapping 20g om dagen i 5 dager siden jeg ikke har gått på kreatin på 2 måneder. Får da vite at jeg mye heller må ta 20g ila en treningsøkt fordi det gjør at jeg får kreatinen når jeg trenger den. Typen forstår tydeligvis ikke greien med opptrappingen. Er så glad jeg bare har 1 og en halv time igjen på jobb, for jeg klikker snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrejesuskristus.... Dagens negative må være kompisen min som bare ikke forstår at han ødelegger for seg selv. Har nevnt han i en tråd her før. Han er sykelig overvektig og trener for å gå ned i vekt og "stramme opp". Derfor trener han altså 5-splitt, noe han selv ikke forstår er helt hjerneskadet å gjøre når en ikke er veldig godt trent eller bodybuilder. Han klager HELE tiden over stølhet - no shit sherlock ettersom du trener samme muskel maks en gang i uka. Han "liker" heller ikke flere reps enn 5 i andre øvelser enn knebøy, og det er fordi han vil ikke ha stor rumpe :confused:

Han synes også jeg er helt teit som styrer med makroer og sånt. Han teller bare kalorier, som han forresten overstiger minst 4 av 7 dager i uka. Snaps av is, nachos, sjokolade og enorme middager ramler inn støtt. Fikk også melding av han at han ikke forstår hvordan jeg kan sitte der og spise "vanlig mat" når de andre koser seg med f.eks pizza. Ehm... Viljestyrke og motivasjon for å nå målene? Så "forstår han ikke" hvordan jeg har fått så bra resultater på kort tid... Det ville nok han også ha fått om han ikke jukset og kuket rundt.

Dessuten er han full av bro science. Vi hadde blant annet en lang diskusjon om hvorfor fastet styrketrening ikke gjør at en ikke klarer å prestere. Han påstår at han ikke klarer løfte halvparten av det han egentlig gjør uten mat i magen, jeg sier jeg har tatt alle perser på tom mage, og linker til saker bla. her på fitnessbloggen :rolleyes: Han mente også at han bare kan "løpe av" vannet han eventuelt legger på seg viss han begynner på kreatin.

Forstår bare ikke hvordan det er mulig å være så utrolig blind på seg selv :banghead:

Takk for meg - trengte en liten utblåsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesuskristus.... Dagens negative må være kompisen min som bare ikke forstår at han ødelegger for seg selv. Har nevnt han i en tråd her før. Han er sykelig overvektig og trener for å gå ned i vekt og "stramme opp". Derfor trener han altså 5-splitt, noe han selv ikke forstår er helt hjerneskadet å gjøre når en ikke er veldig godt trent eller bodybuilder. Han klager HELE tiden over stølhet - no shit sherlock ettersom du trener samme muskel maks en gang i uka. Han "liker" heller ikke flere reps enn 5 i andre øvelser enn knebøy, og det er fordi han vil ikke ha stor rumpe :confused:

Han synes også jeg er helt teit som styrer med makroer og sånt. Han teller bare kalorier, som han forresten overstiger minst 4 av 7 dager i uka. Snaps av is, nachos, sjokolade og enorme middager ramler inn støtt. Fikk også melding av han at han ikke forstår hvordan jeg kan sitte der og spise "vanlig mat" når de andre koser seg med f.eks pizza. Ehm... Viljestyrke og motivasjon for å nå målene? Så "forstår han ikke" hvordan jeg har fått så bra resultater på kort tid... Det ville nok han også ha fått om han ikke jukset og kuket rundt.

Dessuten er han full av bro science. Vi hadde blant annet en lang diskusjon om hvorfor fastet styrketrening ikke gjør at en ikke klarer å prestere. Han påstår at han ikke klarer løfte halvparten av det han egentlig gjør uten mat i magen, jeg sier jeg har tatt alle perser på tom mage, og linker til saker bla. her på fitnessbloggen :rolleyes: Han mente også at han bare kan "løpe av" vannet han eventuelt legger på seg viss han begynner på kreatin.

Forstår bare ikke hvordan det er mulig å være så utrolig blind på seg selv :banghead:

Takk for meg - trengte en liten utblåsning!

*trøsteliker*

Jeg kjenner meg så aaaltfor godt igjen; enkelte mennesker er det bare ikke noe vits i å snakke til om sånt. Har selv en veldig overvektig i familien - men vedkommende vet alt best selv og nekter å innse hvorfor ting går som det gjør! Nei - de må ville ta til seg informasjon og være motivert for å gjøre noen forandringer som kanskje ikke er så komfortable - og det er det dessverre bare de selv som kan gjøre, uansett hvor mye hjelp de får. Been there, done that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesuskristus.... Dagens negative må være kompisen min som bare ikke forstår at han ødelegger for seg selv. Har nevnt han i en tråd her før. Han er sykelig overvektig og trener for å gå ned i vekt og "stramme opp". Derfor trener han altså 5-splitt, noe han selv ikke forstår er helt hjerneskadet å gjøre når en ikke er veldig godt trent eller bodybuilder. Han klager HELE tiden over stølhet - no shit sherlock ettersom du trener samme muskel maks en gang i uka. Han "liker" heller ikke flere reps enn 5 i andre øvelser enn knebøy, og det er fordi han vil ikke ha stor rumpe :confused:

Han synes også jeg er helt teit som styrer med makroer og sånt. Han teller bare kalorier, som han forresten overstiger minst 4 av 7 dager i uka. Snaps av is, nachos, sjokolade og enorme middager ramler inn støtt. Fikk også melding av han at han ikke forstår hvordan jeg kan sitte der og spise "vanlig mat" når de andre koser seg med f.eks pizza. Ehm... Viljestyrke og motivasjon for å nå målene? Så "forstår han ikke" hvordan jeg har fått så bra resultater på kort tid... Det ville nok han også ha fått om han ikke jukset og kuket rundt.

Dessuten er han full av bro science. Vi hadde blant annet en lang diskusjon om hvorfor fastet styrketrening ikke gjør at en ikke klarer å prestere. Han påstår at han ikke klarer løfte halvparten av det han egentlig gjør uten mat i magen, jeg sier jeg har tatt alle perser på tom mage, og linker til saker bla. her på fitnessbloggen :rolleyes: Han mente også at han bare kan "løpe av" vannet han eventuelt legger på seg viss han begynner på kreatin.

Forstår bare ikke hvordan det er mulig å være så utrolig blind på seg selv :banghead:

Takk for meg - trengte en liten utblåsning!

Ser at det kan bli irriterende, må klappe for at han går på trening når han er sykelig overvektig da. Greit nok så gjøres det feil, men la oss håpe han tar til vett snart. Bøyer meg alltid for en bror i "obese to beast" kampen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det kan bli irriterende, må klappe for at han går på trening når han er sykelig overvektig da. Greit nok så gjøres det feil, men la oss håpe han tar til vett snart. Bøyer meg alltid for en bror i "obese to beast" kampen :)

Absolutt positivt at han tar tak, men problemet er at han bare TROR han gjør det. I realiteten er han "sunn" kanskje tre dager i uka og resten av den holder han på med det samme som fikk han dit han er - altså sykelig overvekt. Og med dette har han holdt på med veldig lenge. Jeg har kjent han i overkant av ett år, og han har gjort dette hele tiden og ingen ting forandrer seg :dry: Han har faktisk lagt på seg i stede for å gå ned noe. Vet ikke om han noen gang tar til vett, for han tror jo han vet alt og gjør alt riktig og at andre bare er teite som gjør andre ting og får resultater eller forteller han at han gjør ting feil.

Har selv hatt BMI på 34 noen år siden, altså "middels fedme", så jeg heier virkelig på alle som tar tak. Men blir bare oppgitt når folk lurer seg selv på den måten og benekter fakta :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt positivt at han tar tak, men problemet er at han bare TROR han gjør det. I realiteten er han "sunn" kanskje tre dager i uka og resten av den holder han på med det samme som fikk han dit han er - altså sykelig overvekt. Og med dette har han holdt på med veldig lenge. Jeg har kjent han i overkant av ett år, og han har gjort dette hele tiden og ingen ting forandrer seg :dry: Han har faktisk lagt på seg i stede for å gå ned noe. Vet ikke om han noen gang tar til vett, for han tror jo han vet alt og gjør alt riktig og at andre bare er teite som gjør andre ting og får resultater eller forteller han at han gjør ting feil.

Har selv hatt BMI på 34 noen år siden, altså "middels fedme", så jeg heier virkelig på alle som tar tak. Men blir bare oppgitt når folk lurer seg selv på den måten og benekter fakta :facepalm:

Det er jo veldig lenge han har holdt på, jeg forstår ikke helt hvorfor han ikke ser det selv da. Jeg ser ingen vits med å trene for så å spise som en gris 75% av tiden.. Ja kjenner til typen som vet alt, de er ikke akkurat noe gøy å ha med seg på trening.. De tar ikke til seg konstruktiv kritikk og alt du sier er bare feil.

Jeg vet ikke hva du kunne sagt til han, jeg hadde trodd at etter noen måneder maks med trening og ingen resultater ville han sett på hva han gjør. Tydeligvis er jo ikke det noe som vil skje. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...