Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

o_O

Vi skulle gå over veien og jeg stoppet for en bil. Mannen kommer i stor fart bak meg og ser andre veien etter bil(i en enveiskjørte gate!!!!) og ser ikke at jeg har stoppet så han går rett inn i hodet mitt med panna rett i tinningen min.

Jeg skriker og holder på å svime av. En bekymret dame kommer forbi og tror han er en overfallsmann eller noe der han står og holder meg mens jeg holder på å svime av....

Jadda, fint å være sammen med verdens mest klossete mann.

:p

Annonse

Brukket armer og ben da eller? Bare å komme seg ned på gulvet og finne frem møblement så man kan ta pushups, dips, pullups osv.

Vil anbefale deg å ta turen innom loggboken til Mrb-1, mer imponerende fyr skal man lete lenge etter! Og om det er noen som har lov til å skrive i dagens negative om at man ikke får trent som man ønsker, så er det i alle fall han ;)

Presterte å gå rett i veggen - igjen. Shit hurt, og min hvite (favoritt)t-skjorte er ødelagt.

[ATTACH]134329[/ATTACH]

.. Livet som klusete, altså. Gah.

Uffadå!(n)

T-skjorta kan kanskje reddast, vaske den for hand i kaldt vatn, etter å ha fått bort mesteparten av flekken kan du gnikke godt med ei flekkfjerningssåpe.

Dette fungerar best på ferske flekkar, men då veit du om trikset til nestegong du skulle klare å søle blod på kle:)

Du kan òg prøve å drysse på rikeleg med salt eller potetmjøl på flekken og la det ligge, det trekker ut farge og fukt (funkar ikkje på gamle flekkar, kanskje til ei viss grad, om ein bløyter flekken først).

Annonse

Presterte å gå rett i veggen - igjen. Shit hurt, og min hvite (favoritt)t-skjorte er ødelagt.

[ATTACH]134329[/ATTACH]

.. Livet som klusete, altså. Gah.

Ødelagt? Eller forbedret!

Blodflekker er hardcore!

Begynte Luke å syte da onkel Owen nekta ham å bli med i alliansen? nei!

Nettopp! Så fin på noe bedre grunn til forbedringen og bær den med stolthet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...