Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom 5 min for sent til siste-timen da jeg skulle ta ultralyd av albuen min i dag, fant ikke fram. Alle var dritstressa, også skulle jeg betale. Kredittkortet funka ikke. Visa-kortet mitt var tomt. Typen sitt ekstrakort var tomt. Så skulle jeg overføre fra backup-kontoen. Tjenesten var nede. Kauker til typen at han får fikse det, jeg har time, skjønner ikke hvorfor alle tar helt av stressmessig, de skulle jo bare se på albuen med UL og ferdig. Også bare. Neida, legene har gjort en vurdering og du skal på MR. Og det hadde ingen tenkt å informere deg om før du omtrent ligger i maskina. Så lå jeg der da, og hørte på dunk dunk dunk i 20 min.

148hjx3.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøveresultater er tilbake. Har ikke salmonella. Vet fortsatt ikke hva feilet/feiler meg. 14 dager med subfebril tilstand. Awesome.

Du har ikke fått sopp i leiligheten din da? Skumle greier det der. Det finnes mange forskjellige typer muggsopp og mange av dem er usynlig. Er ikke alle som reagerer på dem, men det kan være veldig heleskadelig for de som reagerer på det. Symptomene kan komme litt etter litt og man kan bli veldig dårlig, utvikle allergier eller annen faenskap. Sikkert ikke det som er tilfelle, men når folk generelt føler seg dårlig "uten noen grunn" og legene ikke finner noe kan det være verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner flere som har vært syke lenge uten å helt ha vist hvorfor.

Flyttet leilighet av en eller annen grunn = frisk med en gang... Og det ble oppdaget sopp hos flere av de.

Relativt fresh og fin leilighet da.

36820383.jpg

Hvordan sjekker man for sopp? Typ prøver osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Skyt meg om jeg tar feil - men er det allergi, så prduserer vel kroppen din histaminer, og det må jo være mulig å finne ut av via en test? (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Relativt fresh og fin leilighet da.

Hvordan sjekker man for sopp? Typ prøver osv?

Sjå heller etter fuktskader dersom du tenker i dei banane. Ingen fukt, ingen mogelegheit for vekst av muggsopp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå heller etter fuktskader dersom du tenker i dei banane. Ingen fukt, ingen mogelegheit for vekst av muggsopp...

Skyt meg om jeg tar feil - men er det allergi, så prduserer vel kroppen din histaminer, og det må jo være mulig å finne ut av via en test? :)

Tbfh, jeg har bodd her i snart 1 år, så tror ikke det er sopp, azz. Har ikke sett noe muggsopp heller.

Ref. histaminer, jeg har tatt flere allergiprøver i de siste månedene, jeg tror kanskje at legen hadde sett det ;)

Det er nok ikke sopp, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Ref. histaminer, jeg har tatt flere allergiprøver i de siste månedene, jeg tror kanskje at legen hadde sett det ;)

Det er nok ikke sopp, når jeg tenker meg om.

Ang allergitesting, sist eg jobba med denne problemstillinga (5 år sidan) var det ganske komplisert å påvisa allergi. Ein måtte ha rett muggsopp osv. Men så lenge du ikkje har fuktskade i leiligheten/bygningen din så er eg enig i konklusjonen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Humørsving fra helvete. :mad::cry::devil:

This. Før i dag var alt bra, hovedsakelig pga økten, men nå er ting bare dritt igjen. Sliten, trøtt og ganske lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humørsving fra helvete. :mad::cry::devil:

This. Før i dag var alt bra, hovedsakelig pga økten, men nå er ting bare dritt igjen. Sliten, trøtt og ganske lei.

Hiver meg på denne jeg... Startet dagen med pers i mark og bøy, strålende fornøyd. Helt ut av det blå kommer et dritthumør og smekker meg på kjeften....

(Og fugleloppefaenskapet kattene dro med seg inn har fortsatt ikke daua, så inatt har de forsynt seg grovt av den stakkars kroppen min igjen. Denne gangen har de konsentrert seg om å spise i samlet flokk, på og imellom alle tærne på venstre fot.. DET KLØR!!:arghh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Jo, forresten - hu jenta fra i går? Blokket henne på facebook. Gjett hvem som sendte ny melding til meg fra en facebookprofil som tilhører KATTEN hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...