Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samboeren reiser bort for EN DAG, og satan venter på meg i dusjen...

[ATTACH]134170[/ATTACH]

Prøvde å slå på dusjen og skylde den ned, men den KRAVLER TILBAKE FAEN I HELVETE.

Har hatt dusjen på en halvtime nå, får håpe den er skylt ut i kloakken og aldri setter sine ben i min leilighet igjen noen sinne faen faen faen hysterisk

post-9881-14440971594175_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig trene før jeg drar til flyplassen i morgen, men så husket jeg på at Vektertorget ikke åpner før kl. 10. Da rekker jeg ikke å trene siden jeg skal dra kl. 11 :mad: Hvorfor må de ha så dustete åpningstider...

Skuff! :grumpy: Spesiellt siden jeg kun får 1-2 økter i neste uke siden jeg er bortreist :bigtears: Trives med mine 4-5 økter i uken jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren reiser bort for EN DAG, og satan venter på meg i dusjen...

[ATTACH]134170[/ATTACH]

Prøvde å slå på dusjen og skylde den ned, men den KRAVLER TILBAKE FAEN I HELVETE.

Har hatt dusjen på en halvtime nå, får håpe den er skylt ut i kloakken og aldri setter sine ben i min leilighet igjen noen sinne faen faen faen hysterisk

I feel you. Hatt sånne djevelskaper hjemme selv, immortal bastards!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fortuity.

Fikk slått på TV2 og Fritt Vilt II ved et uhell; mindre kult når man er godt over gjennomsnittet paranoid, og litt smått livredd for Fritt Vilt-mannen.

post-30998-14440971740049_thumb.gif

Hei, 3. natt uten søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...