Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Jeg var oppe klokka fem idag. Skulle lede ei økt for fire personer.

En møtte opp, det var den personen som opprinnelig ville ha økta seinere idag. Sånt blir man irritert av.

Det ble hvertfall en planlagt økt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i regn altså, det gjør meg ikkeno. Men nå tror jeg faktisk det ikke har vært mer enn 3 dager med sol de siste 6 ukene. Så dritt å skulle gå tur når man må vri opp absolutt alt når man kommer hjem igjen. Og nei, jeg bor ikke i Bergen.

Fuck regn atm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dynamo som har gått til helvete, Sexylubben83. Ordna seg, men tok litt tid.

Holdt på å dø med bilhenger med bilen bakpå og. Var noe galt med hengeren tror jeg, for den begynte jage noe voldsomt og dra fra side til side. Når den gjorde det i 70-80kmt med motgående trafikk var det litt angst. Det er ikke plass til å ha en tilhenger som flyr fra side til side bak bilen sånn at den faktisk drar bilen fra side til side også.

Rart. For bilen sto stødig med riktig tyngdepunkt etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynamo som har gått til helvete, Sexylubben83. Ordna seg, men tok litt tid.

Holdt på å dø med bilhenger med bilen bakpå og. Var noe galt med hengeren tror jeg, for den begynte jage noe voldsomt og dra fra side til side. Når den gjorde det i 70-80kmt med motgående trafikk var det litt angst. Det er ikke plass til å ha en tilhenger som flyr fra side til side bak bilen sånn at den faktisk drar bilen fra side til side også.

Rart. For bilen sto stødig med riktig tyngdepunkt etc...

kan jo fort ha vært trykkforskjell i dekka på hengern, evt bare turbulens bak bilen som taua hengern som kunne gjort no sånt, eller bare bilen som taua som var lettere enn bil og bilhenger og dermed ikke bestemte over henger men omvendt:p

"flaks" det bare var dynamo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle unne meg 30 min ekstra søvn med løpetur i kveld istedenfor. Da finner mannen ut at jeg skal ligge i armkroken hans. Våkner etter 5 minutter av risting så hardt at jeg tror sengen er en rakett som er i ferd med ta av.

Ikke noe artig med en mann som har søvnspasmer fra h***** i det han sovner :(

Ble ikke ekstra søvn på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle unne meg 30 min ekstra søvn med løpetur i kveld istedenfor. Da finner mannen ut at jeg skal ligge i armkroken hans. Våkner etter 5 minutter av risting så hardt at jeg tror sengen er en rakett som er i ferd med ta av.

Ikke noe artig med en mann som har søvnspasmer fra h***** i det han sovner :(

Ble ikke ekstra søvn på meg.

hahahah shit. Jeg har de samme greiene. Det har tatt helt av i det siste. Om noen vet hva som kan hjelpe mot det, så si ifra :p

edit: forøvrig:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnic_jerk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...