Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dustemobilen min vil ikke funke! Det går ikke å sende mail med den, eller se mail for den saks skyld... :mad::( Noen eksperter på Nokia Lumia her?

Det eneste jeg vet om Nokia Lumia-serien er at jeg ikke liker de. Fysj og fy.

Men, skal alltids klare å hjelpe deg frem til å kunne sende epost. Spm 1: Hvilken Nokia Lumia er det snakk om her?

Og for å ikke plage alle andre er det sikkert greit å bare ta det på pm tipper jeg. Hvem vil vel måtte lese en hjelpetekst om nokia lumia.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å være flink til å spise opp kaloriene i dagsbudsjettet mitt. Begynte å spise for seint i dag, så fant ut at jeg skulle lage en monsteromelett på over 700 kcal til kvelds. Klarte ikke å spise opp hele og nå holder jeg på å spy. Klarer nesten ikke bevege meg. Note to self: begynne å spise tidligere på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å være flink til å spise opp kaloriene i dagsbudsjettet mitt. Begynte å spise for seint i dag, så fant ut at jeg skulle lage en monsteromelett på over 700 kcal til kvelds. Klarte ikke å spise opp hele og nå holder jeg på å spy. Klarer nesten ikke bevege meg. Note to self: begynne å spise tidligere på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk høy på øyet da jeg var i stallen i dag. Det stakk ut en liten flik i øyekroken min, og jeg sleit LENGE med å få det ut. Måtte dra det ut fra inn under øyeeplet, det var ca 3-4 cm langt. Jeg kjente det ikke da jeg dro, men siden så har jeg vært småuggen/kvalm og det kjennes ut som jeg har press i hodet. Lurer på om jeg kanskje har er inni der, evt at jeg kanskje bare ble så uvel av å dra noe på 3-4 cm ut av øyet... Følelsen er litt sånn som mår man sitter i fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høy på øyet da jeg var i stallen i dag. Det stakk ut en liten flik i øyekroken min, og jeg sleit LENGE med å få det ut. Måtte dra det ut fra inn under øyeeplet, det var ca 3-4 cm langt. Jeg kjente det ikke da jeg dro, men siden så har jeg vært småuggen/kvalm og det kjennes ut som jeg har press i hodet. Lurer på om jeg kanskje har er inni der, evt at jeg kanskje bare ble så uvel av å dra noe på 3-4 cm ut av øyet... Følelsen er litt sånn som mår man sitter i fly.

Æhh. Føler med deg. Det hørtes skikkelig ubehagelig ut. Nesten så jeg ble skeptisk til neste gang jeg skal i stallen og fore :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...