Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Piska krem for hånd... Cardio. Sikker på at jeg går i null etter fastelavensbollene :(

Fikk ikke fastelavensboller i dag....

Meg: kan jeg få spise boller i dag???

Superslem nazi-PT: tja, er forsåvidt ikke opp til meg, du vet jo godt selv hva som er bra og ikke, og hva som får deg til å nå målet fortest

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke fastelavensboller i dag....

Meg: kan jeg få spise boller i dag???

Superslem nazi-PT: tja, er forsåvidt ikke opp til meg, du vet jo godt selv hva som er bra og ikke, og hva som får deg til å nå målet fortest

:cry:

Som betyr; ja.

Pt har null makt. Ei bolle er ingenting, og vil ikke gjøre noe for å forhindre deg i å nå målet. Du har enda tid! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen gang hatt den følelsen..av å prøve 160 kg i benkpress...også bommer man..og stanga lander på halsen:P

forbannja..... det var ikke behagelig! :p men shit happends:P

Derfor man alltid skal ha avløft med strake armer før stanga passerer ansiktet?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har bare spist (og drukket!) masse tull i to dager nå, kjeder ræven av meg så mye at jeg har begynt å strikke (og planlegger å strikke genser!), og får bare trent en gang denne uka. Meeeeeeeeeeeeeeh!!!! :arghh:

Selv om jeg elsker å være med familien så gleder jeg meg til jeg drar hjem til VT rett oppi gata, 4-5 treningsøkter i uken og sunne og proteinrike måltider inntatt i løpet av 8 timer om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Vet ikke hva jeg gjorde i går, men har strekk ved rumpa. Dette leder til at jeg går rart, og får vondt i rumpa for hvert skritt jeg tar.

):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dietthode og ukespendler som handterer store summar? OMG... i går mista eg siste flyet til jobb fordi hovudet mitt overbeviste meg om at 2045 var kvart på ti... Og måtte derfor kjøpe ny billett til tidlegflyet i dag. Det går kl ÅTTE. Det er då eg skal begynne på jobb det! Er nok ikkje på plass før halv elleve tenker eg.

Og på torsdag holdt eg på å bestille fuel for 1.5 mill til feil båt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...