Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

FAEN FITTE HELVETE ETT KUKHÅR UNNA Å FÅ INN EN KUPONG MED over 30 i ODDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Siste kampen i kupongen var SÅ bankers med 3-1 etter 80 spilte minutter. Og motstanderlaget hadde et rødt kort til og med. HVA FAEN? Så scorer de 2 mål just like that og fucker opp? HVA? HVA? HVAAAAAAAAAA? HVAAAAAAAAAAAAAAAAA?

Jeg mistet lysten på livet.

Syyyyykt kvalm i går kveld, det eneste som gjorde det bedre var å stikke fingern i halsen. HATER DET: I dag skal det tygges tyggis og se om det hjelper. Føles som jeg har en ekstra stein i magen i går og i dag. Og jeg må få gjort noe mer matte. Den store dagen nærmer seg. 30 dager igjen.

HJEEEEEEEEEEEEELP

Er så grusomt trøtt. Føles som at klokka er 22, ikke 18.15... Og hodet er absolutt klart for å legge seg etter en "lang" dag med ymse nyheter. Har ikke klart å sortere alt enda, men i grunn mest negativt.

Og jeg vil ha is. Det var det jeg opprinnelig skulle skrive.

Fikk bekreftet at jeg har blitt manipulert i et helt år. Hadde et forhold med denne jenta. Hu gjør det slutt. Hu vet nesten alt om meg og hvordan jeg slet i oppveksten. Hu har hele tiden gjort akkurat det samme mot meg som familien har, noe som har gjordt vondt. Jeg sier ifra og hu lover å ordne opp. Dagen etterpå når vi har en avtale egentlig, kutter hu kontakt og rømmer fra problemet. Bare noen dager etter at hu sa hu var forelska igjen etter noen mnd uten henne hvor jeg har hatt det helt greit og ikke gitt henne noe oppmerksomhet. Føler meg misbrukt og vel så det. Det var dagen min :)

Og jo... Ikke nok med det. 2 av 2 jenter jeg har hatt forhold med de siste 3-4 årene har gjort akkurat samme greia. Så det var 2 på rad!

Note to self: Aldri stol på noen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...