Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
pers i 5 av 6 er da ikke noe å poste på dagens negative? o_O

Neeei, men det var bare for å si at jeg ikke har noen grunn til å ikke ha en god følelse etter dagens økt, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensenhevette..har ikkje hatt dødsønske endå i det minste, men kvalme, svimmelheit, korsrygg- og magesmerte er ikkje noke å glede seg over. (Takk og lov for at dette ikkje så ille som det kunne ha vore, og at det kun gjeld for i dag).

Og så er eg stuck på ein plass eg ikkje kjenner ein kjeft, eller har noko å finne på i løpet av heile dagen. (Så om noke er i Larvik og vil finne på noke, gi beskjed).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolleger som etter å ha fått svar på sine spørsmål (som de med et minimum av IQ kunne ha funnet svaret på selv), blir grinete fordi reglene på arbeidsplassen er så "vanskelige" og "urettferdige" og "det skulle heller vært sånn og sånn" og fortsetter å plage meg med syting og gnål! Ta det med noen som kan gjøre noe med det da for faen! Jeg er kontorslave på laveste nivå uten makt eller myndighet og jeg orker ikke svare 100 ganger på det samme når du selv ikke gidder å sette deg inn i de enkleste regler for en arbeidsplass. Det er ikke jeg som har laget reglene! Slutt å klag til meg, jeg har mer enn nok med å rydde opp i papirkaoset etter de andre amøbene som jobber her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ta bussen idag, og så var bussen så dust at den kom før tia - dvs rakk jeg den ikke. Idet jeg skulle sykle dit jeg skulle, så punkterte jeg. Var også på en annen busstur idag, tok feil buss og endte i huttiheita før jeg skulle å finne vikåsenhallen. Som jeg forresten ikke fant og endte med å vandre der i flere timer, før jeg fant et busstopp jeg måtte vente enda lenger på. Og bussovergang sa du? Jo, der måtte jeg vente enda en time. SATURDAY WELL SPENT JA. :mad::dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Øre-pipingen har gått til et nytt nivå - jeg hører ekko av stemmer og musikk i høyre øret, ved siden av pipingen. sykt gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...