Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

særemnefremføring i morgen for bare læreren, og jeg har allerede grått halve dagen og hatt div panikkanfall fordi jeg er så nervøs

i morgen blir en artig dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Du vet like godt som meg at du kommer til å ruuule den framføringa :D Masse lykke til :D

<3 tuusen takk! jeg håper det, hvertfall.

(7 timer igjen, holder på å kaste opp herregud.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vandrer ned mot busstoppet i dag tidlig, med mitt varme lange skjerf rundt halsen. Ser noe i øyekroken og kikker ned. Får øye på en svær langbeint jævel av en edderkopp komme krypende opp skjerfet på tur mot ansiktet mitt. Rykker av meg skjerfet og rister det frenetisk, av med jakka og riste den frenetisk, børste gjennom håret mitt frenetisk og børste over klærne mine frenetisk. Puls på 250 , hiver etter pusten med tårer i øynene, på med klærne igjen og løper av gårde så jeg ikke mister bussen.

Får fortsatt lyst å gråte når jeg tenker på det. Bra start på dagen :cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Våknet med øresus, hadde det i fire timer før det gikk over til svimmelhet. har vært svimmel siden klokken 10 i dag, kroppen er tung og jeg er bare superstresset. vil ha mamma her men hun jobber sent.

dessuten har jeg matteprøve i derivasjon på torsdag, skjønner relativt lite akkurat nå fordi det er lenge siden jeg har hatt det, og pappa kommer ikke hjem fra london før onsdag kveld. mamma kan det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 tuusen takk! jeg håper det, hvertfall.

(7 timer igjen, holder på å kaste opp herregud.)

Du frøken, du løfter langt over kroppsvekten din flere ganger på rappen i markløft. Dette blir piece of cake! ;) ...men foralldel, ikke glem å puste! Du klarer det!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Du frøken, du løfter langt over kroppsvekten din flere ganger på rappen i markløft. Dette blir piece of cake! ;) ...men foralldel, ikke glem å puste! Du klarer det!

åh, tusen takk! (jeg klarte det, og vipper mellom 5/6 på særemneoppgaven nå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...