Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Hendene er i fillebiter etter å ha byttet dekk. Greit nok det, så lenge helvetesmarken går opp imorgen!!!

DET er jeg stygt redd for blir et problem med den flytende kalken som svir som et fuckings helvete UTEN kutt.

Fortsetter under...

er så lei kjemi at jeg kunne lagt meg ned på gulvet og druknet i selvmedlidenhet

åh skal vi bytte? jeg kan ta kjemien hvis du tar matta mi. selv om jeg hater kjemi enda mer, men det sier LITT om hvor mye jeg er lei matte nå -_-

Annonse

Forkjøla. Ingen trening i dag...:( Og i dag som er ryggdag med markløft og annet snadder. Snufs.

Mah gainz, mah gainz, mah boootifool gainz....:cry:

Forkjøla. Ingen trening i dag...:( Og i dag som er ryggdag med markløft og annet snadder. Snufs.

Mah gainz, mah gainz, mah boootifool gainz....:cry:

God bedring, og spis masse gainz om du får det i deg i dag :D

God bedring, og spis masse gainz om du får det i deg i dag :D

Takk takk.

Har kjørt på med spinat, persille, egg og tunfisk til lunsj i dag. Fikk en underlig lyst på tunfisksalat... (og ja, det er herlig, himmelsk majones i tunfiskrøra)

Annonse

Hater miljøet og holdningene på arbeidsplassen. Virkelig hater!!!! Har nå egentlig gitt opp hele driten og søker på ny jobb. Som innebærer at jeg må flytte og forlate verdens beste venner. Men kan ikke ødelegge helsa på å jobbe for folk som stjeler all min tro på menneskeheten... :cry:

Kjemiprøven ...... Å gud

For tidlig med trøstedrikking på en tirsdag.

Hvis det gikk helt på trynet så var det bare én prøve, og den teller lite i det lange løpet, spess med tanke på at det vel tross alt er standpunktskarakter i faget ditt.

Jeg dro på trening på tom mage igjen x 45 (jeg blir så svimmel og kvalm at dette bare er idioti fra min side), leverte inn arbeidskrav med flere feil og ungen bestemte seg for å pisse ned senga mi. En SÅNN dag.

Dagens negative må jo være at faren min glemte av lunsjavtalen vår. Det var sååå kult å komme til låst hus. Og at det tok 50 min til han kom hjem (etter at jeg hadde sendt melding for å høre om han hadde glemt meg).

GIkk det så dårlig?

For tidlig med trøstedrikking på en tirsdag.

Hvis det gikk helt på trynet så var det bare én prøve, og den teller lite i det lange løpet, spess med tanke på at det vel tross alt er standpunktskarakter i faget ditt.

Gikk vel ikke sånn "nå får jeg 2'er"-dårlig, men jeg fikk så utrooolig dårlig tid på sluttten på to store oppgaver, og da kan det hende jeg surret de til. Utrolig irriterende når jeg har øvd konstant i en uke, haha. Tar ikke sorgene på forskudd, ble bare utrolig sur i går. (: