Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg løp 4 x 4 intervaller i går. Uten å skade meg, akkurat som vanlig altså (dritt-økt men det er nå en annen historie!). MEN, når jeg ligger i sengen kommer jeg plutselig på at jeg skal tøye litt mer på fremside lår. Og i stede for å reise meg opp legger jeg meg på noen rar måte slik at jeg har føttene under rumpan for å tøye og DA skjer det noe i foten og i dag har jeg orntli vondt ved visse typer bevegelse/belastning :cry: f ex å gå :cry: MØKKAHELVETESDRITT!

Det gjør ikke saken bedre at pms-from-hell er på inngang! :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Siden det virker som om du har oversikt, gjelder det fra inneværende år?

Husker da de justerte fra 15 til 20, var litt bitter fordi jeg ikke oppdaget det før ved påfølgende års innskudd, og gikk glipp av fullt skattefradrag...

Det aner jeg faktisk ikke, det har ikke stått noen plasser jeg har lest. Uansett er det vel ikke 100% sikkert, da det må behandles i Stortinget først, eller noe sånt. Statsbudsjettet.no - BSU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...