Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Vel, det er måndag.

Eg overnatta hjå mor mi og bror min i helga. Eg satt oppe til klokka tre i natt og diskuterte kordan vi skal angripe framtida til bror min etter han har blitt frisk frå kreft. Dagen starta slik:

06:30: døra smeller opp og eg høyrer: ÅROLILJA!!! Du må springe bort med bosspannet!!! Det vert snart henta!

Eg: du er påkledd, våken, og sist men ikkje minst: EG BOR IKKJE HER!! Mykje hyling etterpå er eg så våken at eg berre går med søpla likevel.

Kjem innatt, går på do, og der får eg mensen.

Eg går og legg meg, men får ikkje sove før 07:30 att.

08:00 Døra smeller opp att; ÅROLILJA!!!!! Du må vekke bror din!!!

Eg: om du hadde brølt inn nabodøra hadde du sannsynlegvis vekt han og ikkje meg.

Ho: Jamen du er flinkare enn eg!

Eg: gi meg litt tid i det minste, så eg ikkje har lyst å kvæle deg.

Så kom eg meg til bybana og skulle kjøpe billett på automaten, men nei du! Der var chipen på visakortet utslitt, og automatjævlen tek ikkje sedlar. Eg løp bort til ein buss, fikk veksla, løp bort til automaten, kjøpt billett og spurta bort til bybana. I det eg kom fram ringte bjella og den seig sakte frå meg. Der stod eg i regnet.

Endeleg kom eg meg til byen, og ville berre kome meg heim før sotrabrua stengde, så eg heiv eg meg på første bussen til sotra. Det gikk radigt ca halve turen, før det var bom stopp. Då hadde det skjedd ei ulykke på brua.

Den bussturen som vanlegvis tek 20 minutt tok i dag to og ein halv time.

Kva skjedde då eg kom fram? Eg hadde gløymt husnøkkelen min hjå mor mi. Då måtte eg berre trene medan eg venta på at sambuaren min skulle kome heim.

Seriøst. Måndag.

Familie. Kan ikke leve med de, kan ikke leve uten de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leonbergeren har bestemt seg for å begynne i metallband. Det gjorde hun ca kl 05 i natt og det øvde hun faktisk på fra da frem til........ 14.30. Da bestemte mopsen seg for å voldta henne fordi hun var dritlei og skal si dere en ting: Mopsesæd kler ikke leonbergerpels veldig godt (faens dritt å få av igjen). Når han var fornøyd med akten bestemte han seg faktisk for å tisse på bordbeinet for å toppe det hele. Deretter..... Etter endt trening og lettere hodepine utviklet den seg ganske raskt til å bli en del verre da leonbergeren bestemte seg for å fortsatt øve på growling og ikke bare det - men for tredje gang i sitt liv bjeffet hun faktisk (hun er litt over 2 år), og det syns hun tydeligvis var gøy for i hele kveld har hun gått rundt og laget sånne ekstremt grusomme pipe-bjeff (17.maifløyte-ish) for å minne meg på at hodet fortsatt er der.

Nå er jeg sulten og stikkontakten til komfyren har falt av og elektriken har sovnet. HELVETE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vel.

Starter dagen med koloskopi.

Avslutter dagen med Møteplassen og weird as fuck mennesker.

Picture this: Er du ikke VIP, så får du ikke sendt meldinger. En som er VIP eller VIP+ må sende melding først. Så de fleste damer har en taktikk å ikke paye SHIT og heller besøke menn og få dem til å sende melding først. (fordi FØKK LIKESTILLING, i know, right?)

En dame besøker profilen min sånn 3-4-5 ganger på rappen, det etter noen besøk fra samme dame tidligere i uka. Så jeg sender en melding bare for å ...."scout the area" og får en "trokke det/nei" svar i retur. And I'm like...."double you tee eff, mejt?"

128523875992.jpg

"What am I DOING with my life?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i veldig godt humør, helt til jeg ble stoppet av en random fyr som jobbet med en organisasjon for å stoppe voldtekt mot kvinner. Første han gjorde var å avbryte samtalen mellom meg og venninnen med å stille seg rett fremfor oss så vi måtte stoppe. Han spurte hva vi syntes om voldtektsbølgen som foregikk i Oslo for en stund tilbake siden, noe som selvfølgelig er helt grusomt.

Det kom selvfølgelig frem til slutt at han ville frem til var at vi burde donere 50kr hver måned. Jeg avslo høflig og begrunnet at jeg hadde et stramt budsjett og hadde ikke noen interesse av å forplikte meg med å gi 50kr hver måned, selv om det var for en god sak. Det var DA han bestemte seg for å bli direkte pain in the ass med å kommentere "ja, hva med den starbucks frappen du har i hånda da? koster ikke den 50kr kanskje?" Jeg sa da at hvis jeg skulle ha sagt ja til ALLE som kom bort til meg og spurte meg om penger for å støtte en veldedighet og en god sak, hadde jeg blitt blakk. Vanligvis skulle man ha sagt "det er greit, ha en fin dag videre," ikke sant? Neida, han fortsatte og ville kverulere enda mer. "50kr er ingenting for deg i måneden vel." Og det var nesten som han mente at jeg syntes voldtekt var greit fordi jeg ikke ville støtte saken med de usle pengene jeg har som en blakk 3.års student. Han ville faen ikke gi seg. Endte med at jeg bare gikk.:shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i veldig godt humør, helt til jeg ble stoppet av en random fyr som jobbet med en organisasjon for å stoppe voldtekt mot kvinner. Første han gjorde var å avbryte samtalen mellom meg og venninnen med å stille seg rett fremfor oss så vi måtte stoppe. Han spurte hva vi syntes om voldtektsbølgen som foregikk i Oslo for en stund tilbake siden, noe som selvfølgelig er helt grusomt.

Det kom selvfølgelig frem til slutt at han ville frem til var at vi burde donere 50kr hver måned. Jeg avslo høflig og begrunnet at jeg hadde et stramt budsjett og hadde ikke noen interesse av å forplikte meg med å gi 50kr hver måned, selv om det var for en god sak. Det var DA han bestemte seg for å bli direkte pain in the ass med å kommentere "ja, hva med den starbucks frappen du har i hånda da? koster ikke den 50kr kanskje?" Jeg sa da at hvis jeg skulle ha sagt ja til ALLE som kom bort til meg og spurte meg om penger for å støtte en veldedighet og en god sak, hadde jeg blitt blakk. Vanligvis skulle man ha sagt "det er greit, ha en fin dag videre," ikke sant? Neida, han fortsatte og ville kverulere enda mer. "50kr er ingenting for deg i måneden vel." Og det var nesten som han mente at jeg syntes voldtekt var greit fordi jeg ikke ville støtte saken med de usle pengene jeg har som en blakk 3.års student. Han ville faen ikke gi seg. Endte med at jeg bare gikk.:shifty:

Herlig!

"Betal meg 50 kroner, så skal jeg slutte å trakassere deg!"

Effektiv måte å få frem poenget sitt på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Har gledet meg til lumineerskonserten siden sommerferien, og jeg fikk billetter av søsteren min til bursdagen min. nå er konserten avlyst. ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...