Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våknet med øresus, hadde det i fire timer før det gikk over til svimmelhet. har vært svimmel siden klokken 10 i dag, kroppen er tung og jeg er bare superstresset. vil ha mamma her men hun jobber sent.

dessuten har jeg matteprøve i derivasjon på torsdag, skjønner relativt lite akkurat nå fordi det er lenge siden jeg har hatt det, og pappa kommer ikke hjem fra london før onsdag kveld. mamma kan det ikke.

http://udl.no/matematikk-hoyskole Nettforelesninger i matematikk, skal finnes derivasjon der også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sit fast offshore pga tåke. Har vondt i høgre kne (+ byrjande problem med venstre kne i tillegg), og skal springa halvmaraton om 10 dagar! Synest litt synd på meg sjølv, og det er iskrem overalt her! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sit fast offshore pga tåke. Har vondt i høgre kne (+ byrjande problem med venstre kne i tillegg), og skal springa halvmaraton om 10 dagar! Synest litt synd på meg sjølv, og det er iskrem overalt her! :(

Litt iskrem når du sitter og venter på at tåka skal lette og smertene forsvinne er LOV.

Du har jo jobbet dødshardt frem mot løpet neste helg, så det kommer til å gå finfint, og helt sikkert enda bedre enn du tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt iskrem når du sitter og venter på at tåka skal lette og smertene forsvinne er LOV.

Du har jo jobbet dødshardt frem mot løpet neste helg, så det kommer til å gå finfint, og helt sikkert enda bedre enn du tror!

Er altfor drilla på "cheat day"-prinsippet etter 9 - 10 månadar med det opplegget til å "juksa" med iskrem på ein onsdag... :unsure:

Og eg byrjer å bli redd for at halvmaratonet ryk. Kneet er berre 20 % betre på 5 dagar...

Eg sprang 4 km med vondt kne fredag, og innsåg då at 21 km med eit slikt kne går berre ikkje... (litt redd for at det kan vera Runner's knee). Auka løpinga ganske drastisk frå august av - det kan ha blitt for mykje for fort.

Men over til noko positivt; det ser ut som om helikoptertrafikken til "min" plattform kan vera på veg til å starta opp. :)

Med litt flaks kan dei kanskje til og med flytta flighten min til tidlegare på dagen dersom tåka er stabil på andre felt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All helikoptertrafikk offshore frå Bergen i dag er kansellert pga tåke... Blir sittande her ute ennå ein dag.

Har og så låg prioritet på helikoptersete at eg fort kan havna på helikopter fredag i staden for torsdag... (vanskeleg å ta inn 1,5 dags trafikk på ein dag). Vil heim! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All helikoptertrafikk offshore frå Bergen i dag er kansellert pga tåke... Blir sittande her ute ennå ein dag.

Har og så låg prioritet på helikoptersete at eg fort kan havna på helikopter fredag i staden for torsdag... (vanskeleg å ta inn 1,5 dags trafikk på ein dag). Vil heim! :(

Kan vel trøste deg med at det er godt betalt når du først er der ute da..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel trøste deg med at det er godt betalt når du først er der ute da..? :)

Ikkje såååå godt. Eg er landansatt med "sporadisk opphold" på sokkelen. Me får 7,5 timar avspassering pr. overnatting + 1250 kroner pr døgn me er offshore. Avspasseringa er kompensasjon for overtida (sidan me jobber 12 timar). Men eg veit om firma med dårlegare avtalar, så eg kan jo trøsta meg med det. Og at det er komler til middag i morgon dersom eg blir sittande til fredag. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

har en sånn dag der jeg ikke sitter igjen med en god følelse etter trening (perset i 5 av 6 øvelser.) og føler meg sykt feit. drittdag, sagt på en annen måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...