Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Det seiest at ein skal ungå mennesker som tappar ein for energi og får ein til å føle seg totat misslykke og verdilause, men korleis i heite hulaste skal ein få til det, når vedkomane er di eiga mor og ho i tillegg er næraste nabo og einaste barnevaktalternativet ein har??

*arg!* :mad::cry:

Know the feeling..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle hatt min første ordentlige røykdykkerøvelse i dag etter kurset. Vi stiller opp med 2 fullbesatte brannbiler på brannstasjonen, også har de glemt oss bort og øvesle avlyst. Kommer så tilbake til kontoret for å lese på fb og drikke kaffe, så er det da en sånn teit vanlig brannøvelse hvor alle bare skal gå ut av bygget... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei bro her i nærheten med en rundkjøring i hver ende og sykkesti på hver side av veien. Det er ikke mulig å ligge i høyre sykkelfil om man skal ta tredje avkjøring i rundkjøringa, da man vil kjøre rett inn i rundkjøringa og i tillegg ha biler kommende fra alle mulige veier. Så jeg lå i venstre da, når ei forbanna slentrefitte kommer syklende mot meg hylende DU SYKLER I FEIL FIL, DU SYKLER I FEIL FIL og presser meg ut i veien. Hadde det ikke vært for at bilen mot meg klarte å bråbremse hadde jeg vært potetmos av den enkle grunn at hun skulle være prinsipiell fremfor å LEGGE SEG TIL HØYRE SÅNN AT VI KUNNE SYKLET FORBI HVERANDRE. Jævla dåse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Framlegg foran 120 andre mennesker om under en måned. Bare det å SI NOE gir meg disse vanvittig ubehagelige følelsene, for å si det mildt. Muntlige framlegg er helt forferdelig. Derfor jeg ikke har gjennomført et siden tidendeklasse. Jeg er 23 år, går førsteåret sykepleie... Og jeg vurderer å slutte pga. dette.

Jeg tar tak i dette (i form av psykolog og "ta ordet gruppe" i regi av studentrådgivinga). Men foran 120 andre er ikke stedet å starte. FAEN heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framlegg foran 120 andre mennesker om under en måned. Bare det å SI NOE gir meg disse vanvittig ubehagelige følelsene, for å si det mildt. Muntlige framlegg er helt forferdelig. Derfor jeg ikke har gjennomført et siden tidendeklasse. Jeg er 23 år, går førsteåret sykepleie... Og jeg vurderer å slutte pga. dette.

Jeg tar tak i dette (i form av psykolog og "ta ordet gruppe" i regi av studentrådgivinga). Men foran 120 andre er ikke stedet å starte. FAEN heller.

That will be the first of many! Om det er en trøst så er det garantert en drøss med mennesker i klassen din som har det som deg, eller verre.

Og høyskole vil ofte føles som ungdomsskole/videregående igjen. Du har bare 2.6 år igjen, you can do it! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That will be the first of many! Om det er en trøst så er det garantert en drøss med mennesker i klassen din som har det som deg, eller verre.

Og høyskole vil ofte føles som ungdomsskole/videregående igjen. Du har bare 2.6 år igjen, you can do it! ;)

Det er virkelig ingen trøst. Nettopp fordi jeg ikke vet at noen andre som har det som meg. Bortsett fra de i "ta ordet gruppa" som jeg ikke møter før om en uke.

Takk for at du prøver! Jeg vet at dere har rett. Men kroppen min er ikke der enda. Nå står valget mellom å ikke møte opp eller drikke meg til mots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ingen trøst. Nettopp fordi jeg ikke vet at noen andre som har det som meg. Bortsett fra de i "ta ordet gruppa" som jeg ikke møter før om en uke.

Takk for at du prøver! Jeg vet at dere har rett. Men kroppen min er ikke der enda. Nå står valget mellom å ikke møte opp eller drikke meg til mots.

Ikke drikk deg til mots, hvis du gjør det likevel så ikke møt opp:p

Spurte min emneansvarlig i våres om å drikke alkohol ble regna for doping til muntlig eksamen. Det var det ikke, men de kom til å vurdere min egnethet som helse- og sosialarbeider om jeg tok en shot for å roe ned nervene :p En annen ting var at jeg risikerte at jeg kom til å si my svada. De tok spørsmålet mitt alvorlig i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke drikk deg til mots, hvis du gjør det likevel så ikke møt opp:p

Spurte min emneansvarlig i våres om å drikke alkohol ble regna for doping til muntlig eksamen. Det var det ikke, men de kom til å vurdere min egnethet som helse- og sosialarbeider om jeg tok en shot for å roe ned nervene :p En annen ting var at jeg risikerte at jeg kom til å si my svada. De tok spørsmålet mitt alvorlig i allefall.

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Må øve særemne i hele dag

Ryggen er vond

Er oppblåst fordi inntaket av pepsi max har tatt av de siste dagene, så jeg må kutte pepsi max i noen dager. sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...