Gå til innhold

Jadzhia

Medlemmer
  • Innholdsteller

    165
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Jadzhia

  1. Aner ikke hvordan du snakker eller smiler jeg. Synes det likevel var et godt eksempel på masse spørsmål om hvordan man trener når ingen vet hva eller hvorfor.
  2. Jeg synes svarene i denne tråden (bortsett fra DukeNukem sitt) faktisk beviste / var et godt eksempel på, hvilke reaksjoner du får på treningen din
  3. Selv trener jeg best når treningssenteret åpner , og det var spesielt bra i fjor. Nå ser det ut som *alle* har funnet ut det er bra å trene om morgenen, så da er det jo ikke god plass lengre.
  4. Det finnes ikke en justering innenfor hver enkelt vektjustering? En skruknott som justerer mellomtrinnene? Litt mer enn en kilo opp hvor hver gang du skrur...
  5. På noen dips-stativ kan man justere breddegrepet noe... men vet ikke om det er tilfellet hos deg.
  6. Har selv en slik øl-kalender hvert år Hadde jeg hatt råd i år, ville det vært San Miguel i hele kalenderen min, men dessverre blir det bare vanlig flaskeøl fra Rema. Liker det og jeg
  7. Nope, jeg har skiveprolaps, og det verste man kan gjøre er faktisk å være i ro. Min prolaps plaget meg i ørten år, og ble mye bedre (og når jeg skriver mye, mener jeg livsforandrende mye) etter å starte med styrketrening. Å holde musklene aktive er det beste. Nå skal det sies jeg nettopp fucka opp det hele pga at jeg ikke kan skikkelig markløft, men likevel kjørte markløft i flere uker, så det betyr ikke at styrketrening gjør det immun. Men å kutte helt ut så lenge det er skiveprolaps, kan faktisk gjøre det hele verre.
  8. Wheel of Time / Tidshjulet - Robert Jordan (Må være første gangen jeg har brukt en hjerte-smiley, hehe)
  9. Hør på denne dama Proteinpulver ETTER koking, og det funker som fjell
  10. Jadzhia

    Salt

    Noe som ikke utgjør en fare, men er en ulempe, er at salt binder vann, så man blir litt større pga vannmengden når man har i seg litt mer salt enn vanlig. Det går jo over på et døgn eller to, men ille nok når det står på
  11. Under øvelser, hvilke øvelser kan man bytte med / hvilke er tilsvarende. Hvilke øvelser bør man kombinere etter hverandre, og hvorfor.
  12. Hvilke øvelser er gode erstattere for knebøy og frontbøy? For min del er det ikke teknikken som er problemet (bortsett fra at den ikke er god, hehe ), men at anklene ikke holder. Dette er ikke noe jeg kan gjøre om med god teknikk i knebøy, da det er bøyningen i ankelleddet som gir smertene. Det skjer også ved utfall dessverre, også uten vekt, og med oppvarming blir det faktisk verre. Noen som har gode erstattere uten å sirkulere diskusjonen tilbake rundt hvor god knebøy er? For knebøy ER bra, ikke tvil om det, men her var det snakk om oss stakkars folk som ikke har noe valg om saken
  13. Jeg synes det er litt morsomt med diskusjonen rundt det å drikke melk som egentlig skal være kalven sin drikk. Jeg spiser jo både moren og faren til kalven, og kalven selv, hvorfor skulle det da være galt av meg å drikke melken til kalven også Jeg elsker lettmelk, men har drukket det sjelden de siste to årene, da boksen går ut på dato før jeg får tømt den. Som singel går det ikke så mye melk, og katta mi vil IKKE ha melk, av en eller annen merkelig grunn. Det tar nok ikke lang tid før jeg tester Tines nye styrkemelk, og liker jeg den, går jeg over til den Er den ikke god, kjøper jeg
  14. Jeg ser de, men det betyr ikke jeg trener for å få sett dem. Og at de er der, tar jeg ikke som noe tegn på at det er noe galt med meg heller, eller at jeg trener for mye. Det er bare blodårer. :cool:
  15. Jeg har hørt rykter om en vin som heter Arrogant Frog som skal være lav på kalorier. Har ikke prøvd den selv. Ellers er vel ølmerker med Lite ok? Her liker jeg Tuborg Lite, men ikke testet ut så mange ellers. Noen som har testet Whey Cooler Peach med eks vodka? Tenkte å teste det om ikke lenge
  16. Jeg har brukt kreatin i flere måneder, og gikk ikke opp i vannvekt engang. Så det er individuelt.
  17. Sikkert et kjempefint innlegg dette, men hva med en oversettelse for oss som utdanner oss innen andre ting enn idrett, evt ikke har lært alle ord / uttykk / begreper for alt enda? Eks. jeg vet forskjellen på lineær og ikke lineær generelt, men hva innebærer dette innefor trening? Jeg kan selvfølgelig google alt dette, men... da opphører vel funsjonen som Fitnessbloggen har kanskje? Hehe. Å samle all informasjon på ett sted. EDIT: Jeg mener ikke at jeg trenger forklaring på hva stykeløft betyr, trening for idrettsutøvere osv...noen vil kanskje henge seg opp i at det trengs forklaring på
  18. Takk her og, siden mine går fullstendig i oppløsning. Jeg har pannekakesmuler-oppskrift, dessverre
  19. Neida, det man noterer er jo hvor mange reps og sett man gjør om man gjør noe utenom programmet. Det skjer jo ganske ofte man gjør noe annet, vektene er opptatte osv, man får en strekk eller kjenner en skade her og der, og justerer programmet. Fint med blokk
  20. Har blokk ja En liten en. Tenkte å kjøpe en litt tykkere og penere, jeg liker blokker og blyanter, hehe Har sett flere som bruker det på 3T, ikke mange, men noen.
  21. Du spiser omtrent slik jeg gjør ( når jeg ikke er på mine store tabbe-kvoter, hehe), og jeg ser ingen grunn til at du ikke skal øke i muskelmasse, slik du spiser. Jeg veier det samme som deg, men er lavere, og håper det er pga mer muskler (at jeg veier det samme) det kan vi i alle fall håpe på Hvis du skulle forandret på noe, så er det å legge inn mer proteiner der det er karbs, eks om morgenen, istedet for knekkebrød. Ellers så det veldig fint ut, har du spist slik lenge og syntes du har manglet resultater?
  22. Vel... jeg bryr meg verken om kritikken de har fått eller noe som helst. For meg er de et hvilket som helst band, de spiller musikk som går på radio, og om de spiller ok live eller ikke, eller spiller live eller ikke bryr meg lite. For jeg er ikke der til å høre på. VOTE: Likegyldig.
  23. Har ikke fått noen penisbilder
  24. Fant denne tråden her: Metabolsk typing | Fitnessbloggen Forum
×
×
  • Opprett ny...