Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Kjøpe en pakke Dots pepperkake i ettermiddag. Ble litt irritert for at samboeren absolutt skulle ha så mange kjeks av meg, men nå noen timer senere viste det seg at han hadde gjemt de slik at jeg skulle få de nå når jeg trodde jeg var tom og var enda mer sugen på godteri <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter jeg flyttet og sa opp jobben på treningssenteret har jeg sett etter ny jobb her i Oslo, men så grei som jeg er drar jeg "hjem" og jobber der et par dager i uken og sover over hos mamma så jeg slipper å pendle

I dag fikk jeg en tlf av sjefen min som spurte om jeg ikke kunne jobbe der flere ganger i uken, og om jeg visste hvor lenge jeg kom til å "gidde" å jobbe der da jeg praktisk talt var uerstattelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er på topp etter en helt awesome kveld og natt, allerede vaska en maskin med klær, nr 2 står for tur:) dagens første kaffe! åååå sefff trenings seinere! It doesn`t suck;)This is life as it should be!This is me livin it!

Haha, bra når man innser det er de små tingene som gjør livet ;) Små og store gleder. Slik skal det være :D

Selv ser jeg fram til én uke sparrings- og treningsleir i hovedstaden fra i dag, YES - Bring it on! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...