Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At en kollega stoppet meg tilfeldig i gangen og spurte om jeg hadde gått ned i vekt, siden hun så meg sist.

Har ikke veid meg på noen uker, så vet ikke om det er tilfelle.

Men siden jeg aldri har spist mer og øker i styrke, tar jeg det som et positivt tegn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på diett, fordi jeg bulket før jul. Så jeg skal ned 10-15kg, å det har vært planlagt lenge, så gidder ikke kjøpe klær som passer akkurat nå, for så å bli for stort når jeg er der jeg skal være i vekt/fett% :) skjønner?

Så ja, jeg kjøper for små klær fordi det er motivasjon for å klare dietten ;)

I see, I see! Litt motivasjon for å gå ned de siste kiloene også da! Ikke dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg laga "tomatisert" grønnsakssuppe uten koking, tykna med "avfallet" fra juicemaskinen, tomatsaus med rester av avfallet, fryst, og resten av avfallet fryst. :)

Vet da pokker hva man kaller den gugga som havner i et rom for seg sjøl:p

Nå må jeg kjøpe no pasta tror jeg.. Noen anbefalinger for tjukkaser som trener mye?? Handler forøvrig fortrinnsvis på rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbud på Dots med pepperkakesmak på Eurospar. 10 kroner pakken! Jeg kjøpte seks pakker :D

Reinsdyra var tilbake utfør inngangsdøra mi når jeg kom hjem. De er så søøøt også lager de søte spor i hagen også er de søte når geveret dems skraper mot stuevinduet når de prøver å spise fra busken utfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...