Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seriously. Høns som spiser mus bare de får sjansen. In your faces veggiser. Ikkje engang fjørfe spiser bare grønt om de får alternativer.

De spiser til og med hverandre. Det har jeg vært vitne til. Ikke så pent å se på men :p

Dagens glade : Perfeksjonerte vaniljeproteinkaffen min :D Små gleder i livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spiser til og med hverandre. Det har jeg vært vitne til. Ikke så pent å se på men :p

Dagens glade : Perfeksjonerte vaniljeproteinkaffen min :D Små gleder i livet..

Dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dele?

Jepp, verdens enkleste oppskrift :D

Jeg bruker store kaffelatte glass til kaffen min....

Fyll glasset halvveis opp med sterk kaffe ( jeg bruker 3 stk espresso )

Ha 1,5 - 2 dl melk i shakern sammen med 2 toppa scoops med vaniljeprotein ( jeg bruker Elite Gold )

Hell shaken over kaffen og rør om med en skje.. KAFFE :D Den blir ikke glovarm, men passe til å drikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, verdens enkleste oppskrift :D

Jeg bruker store kaffelatte glass til kaffen min....

Fyll glasset halvveis opp med sterk kaffe ( jeg bruker 3 stk espresso )

Ha 1,5 - 2 dl melk i shakern sammen med 2 toppa scoops med vaniljeprotein ( jeg bruker Elite Gold )

Hell shaken over kaffen og rør om med en skje.. KAFFE :D Den blir ikke glovarm, men passe til å drikke :D

Åh...jeg leste "vaniljeproteinvaffel". Kaffe smaker...eeeeeew :S

hehe - men sikkert andre som vil bruke oppskriften din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...jeg leste "vaniljeproteinvaffel". Kaffe smaker...eeeeeew :S

hehe - men sikkert andre som vil bruke oppskriften din :D

Haha, er sikkert en mer jenteting kanskje :p

Sorry at du blei skuffa:p, men om du tar en vaffeloppskrift ( sikkert en her inne) å har i vaniljeprotein så blir det sikkert vaniljevafler av det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er sikkert en mer jenteting kanskje :p

Sorry at du blei skuffa:p, men om du tar en vaffeloppskrift ( sikkert en her inne) å har i vaniljeprotein så blir det sikkert vaniljevafler av det :D

Er ikke så farlig med vanilje, så lenge det smaker vaffel. Proteinvaffel smaker *ikke* vaffel :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så farlig med vanilje, så lenge det smaker vaffel. Proteinvaffel smaker *ikke* vaffel :S

Det er derfor jeg ikke lager proteinvafler :p haha.. Om jeg skal ha vaffel så får den være ordentlig :p Med rømme og greier :D

Kan slenge med dagens glade :

Nytt treningsprogram i dag: PHAT.. Gleder meg vilt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man finner musikk som setter ord på følelser, på en helt utrolig måte.....ubeskrivelig

Jeg tror faktisk jeg må si at Ostegutten stadig vekk er "dagens glade"! Ikke bare får jeg et smil om munnen hver gang du poster et innlegg med de syke matmengdene du klarer å få ned i skrotten. Men du sier så mye bra også. Du poster hele tiden fine kommentarer til de andre brukerene, og sprer om deg med liv og glede! I'm mirin' you Cheese!

post-36-14440826645064_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en laaang og hard treningsøkt, oppdaga ny styrke i låra:p og ute snør det, masse...:) Det jeg elsker med snø, er at det blir så lyst, og så er det jo som om noen legger et vakkert, mykt teppe over all dritt og skit:p Så blir det så stille og rolig.. Jaja, roligere!hehe

Litago og solbærsaft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...