Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Nice! :D Da bærer det av sted til butikken å kjøpe inn kesam (med hanskene på ofc!;) )

Øffkårs!:D Jeg vil også anbefale min favoritt; krydre med en skikkelig jentete neglelakk! Prøvde det 1 nyttårsdag fordi jeg ikke gadd fjerne den fra nyttårsfesten, og fikk skikkelig smaken for det! I går ble det skikkelig barbie-rosa, litt metallic med svakt fargespill!:D hihi

Håper det funker, og god bedring!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Øffkårs!:D Jeg vil også anbefale min favoritt; krydre med en skikkelig jentete neglelakk! Prøvde det 1 nyttårsdag fordi jeg ikke gadd fjerne den fra nyttårsfesten, og fikk skikkelig smaken for det! I går ble det skikkelig barbie-rosa, litt metallic med svakt fargespill!:D hihi

Håper det funker, og god bedring!:)

Takk takk :) Det håper jeg også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover det ser kjempe smart ut! Du burde prøve det. Kompisene dine kommer til å synes du er kjempe kul å sånn:whistling: Men takktakk :) :)

Må nesten begynne med hansker jeg og. Hendene blir såre etter all rep på markløften....jeg har hansker altså....men ser dumt ut på meg. Spjæling med hansker...:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten begynne med hansker jeg og. Hendene blir såre etter all rep på markløften....jeg har hansker altså....men ser dumt ut på meg. Spjæling med hansker...:p

Døh, j e g bruker hansker:p Med rosa neglelakk:p

<- bildet mitt er fra første nyttårsdag, rød neglelakk:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Må nesten begynne med hansker jeg og. Hendene blir såre etter all rep på markløften....jeg har hansker altså....men ser dumt ut på meg. Spjæling med hansker...:p

hehe, er ikke akkurat tømmerstokk jeg da :p men som ubertass sier så er det nok noe med stangplassering i hånden å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..ååsså er det de trælene jeg skyr:p Gjelder apparater og manualer og, lizzom, ikke bare vektstang:rolleyes:

Same applies. Greit nok du får litt røffere hud på hendene, men ved å plassere grepet korrekt unngår du det aller meste av træler.

LESS EXCUSES MORE ACTION !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...