Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Dagens glade: FIKK DE NYE TRENINGSHANSKENE I POSTEN :D

dumme senebetennelse som gjør at det eneste jeg kan gjøre er å sitte i sofaen med hanskene på å taste på tastaturet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
huff stakkars.. det er ikke noe godt det;(

Kløøør i fingrene etter å komme meg ned på SATS...men må være flink pike å vente til senebetennelsen roer seg igjen, men DA smeller det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kløøør i fingrene etter å komme meg ned på SATS...men må være flink pike å vente til senebetennelsen roer seg igjen, men DA smeller det! :D

huff ja, fort gjort å få kronisk hvis man ikke er forsiktig.. Men som sagt akupunktur er tingen for meg:)

Klarer alltid å stoppe det før det utvikler seg til veldig pain...

Var hos kiropraktor i går.. Skuldrene hadde låst seg helt.. Men nå er det supert.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
huff ja, fort gjort å få kronisk hvis man ikke er forsiktig.. Men som sagt akupunktur er tingen for meg:)

Klarer alltid å stoppe det før det utvikler seg til veldig pain...

Var hos kiropraktor i går.. Skuldrene hadde låst seg helt.. Men nå er det supert.:)

Tror nok jeg kommer til å prøve det jeg også :) Kiropraktor er helt genialt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAAAAI! Ikke gå til kiropraktor! De kan bare litt om noe, og ender opp med å omstille skjelettet ditt til sånn det så ut i læreboken. Om man ikke tar i betraktning andre ting, som muskelfester og eventuell skjevheter, så blir det feil. Etter jeg var hos en slik, så endte jeg opp med isjassmerter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløøør i fingrene etter å komme meg ned på SATS...men må være flink pike å vente til senebetennelsen roer seg igjen, men DA smeller det! :D

Jeg vet det høres rart ut, men det funker ypperlig for meg!

-Smør på tjukkt med kesam og pakk det inn, sitt i ca en halvtime, gjør dette 3 ggr daglig! Fikk rådet fra en legevaktslege en gang, fordi jeg ikke kan ta betendelsesdempende, og sykepleieren bekrefta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
sorry, men lo godt nå når jeg så det for meg. :D Men ellers god bedring theSandy!

Jeg lover det ser kjempe smart ut! Du burde prøve det. Kompisene dine kommer til å synes du er kjempe kul å sånn:whistling: Men takktakk :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Jeg vet det høres rart ut, men det funker ypperlig for meg!

-Smør på tjukkt med kesam og pakk det inn, sitt i ca en halvtime, gjør dette 3 ggr daglig! Fikk rådet fra en legevaktslege en gang, fordi jeg ikke kan ta betendelsesdempende, og sykepleieren bekrefta:)

Du har rett, det høres rart ut :p KESAM...det er jo mat jo:confused: Hvor lenge drev du på å gjorde det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett, det høres rart ut :p KESAM...det er jo mat jo:confused: Hvor lenge drev du på å gjorde det da?

Vel, jeg skada meg på en søndag, og på onsdagen bar det avgårde på danseleir og jeg kunne delta:)

Mye rart man kan putte i kjeften og lege kroppen med!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Vel, jeg skada meg på en søndag, og på onsdagen bar det avgårde på danseleir og jeg kunne delta:)

Mye rart man kan putte i kjeften og lege kroppen med!hehe

Nice! :D Da bærer det av sted til butikken å kjøpe inn kesam (med hanskene på ofc!;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...