Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Kunne lett ha klart meg uten Norris og Van Damme...

Men filmen DEN skal jeg se... :D:oops:

Blir ikke bedre en det der nei. Sly, Schwarz og Willis i samme film må bare bli bra :)

Og håper Statham leverer flere slike scener:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jason Statham og prison break gutta gjør at jeg ikke lengre gruer meg til den dagen jeg evt må begynne å skinne meg :p De har gått i forveien for å gjøre det stuereint blant jentene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg laga "tomatisert" grønnsakssuppe uten koking, tykna med "avfallet" fra juicemaskinen, tomatsaus med rester av avfallet, fryst, og resten av avfallet fryst. :)

Vet da pokker hva man kaller den gugga som havner i et rom for seg sjøl:p

Heter pulp på engelsk, og når det gjelder frukt så trodde jeg det het fruktkjøtt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åjoo, 60kg i benkpress gikk lett 5 ganger i dag!

Det er bra jobbet! Til sammenligning måtte jeg hjelpe en kar som forsøkte å lære en annen stakkar å kjøre benkpress i går. Det var *ikke* et pent syn...Og han kjørte bare 60kg selv ;)

Merk: når jeg sier "bare", så går det på at han liksom skulle hjelpe en annen, og 60kg er ikke mye for en mann som trener fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hm...da ville jeg bare kalt det "rester", sånn for enkelhetens skyld. Pulp oversatt til norsk ved hjelp av google blir tremasse?! :p

Rester er vel brukanes ord ja..hehe Pulp er ikke helt tremasse, vil jeg si..hehe Tomato pulp f.eks. Jeg ser på det mer som gugge..øh..ja:p Noe mykt, bløtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hm...da ville jeg bare kalt det "rester", sånn for enkelhetens skyld. Pulp oversatt til norsk ved hjelp av google blir tremasse?! :p

Rester er vel brukanes ord ja..hehe Pulp er ikke helt tremasse, vil jeg si..hehe Tomato pulp f.eks. Jeg ser på det mer som gugge..øh..ja:p Noe mykt, bløtt..

Fruktkjøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevnte det tidligere, men det var visst ikke bare kjøttet det var snakk om - ogsp skall og frø :p

Den vanligste oversettelsen er uansett "fruktkjøtt" :)

Fruktkjøtt fra gulerot, selleri og paprika? Det er veldig tørt det som havner oppi der, finner ofte store biter skall, f.eks.

Da snakker vi vel mer om fiber, gjør vi ikke? Om du moser en gulrot vil du nok få noe som minner om fruktkjøtt, men da snakker vi plutselig om grønnsaker, og da er jo konsistens noget annerledes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...