Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Spiste sushi i dag etter å ha hatt sushicravings siden sist jeg spiste det - altså fredag. Fikk også shoppet litt: Batman-kosebukse, tre nye bøker, fire nye kaffekopper (to størrelse Lungo og to størrelse espresso) og masse Nespresso-kapsler siden jeg vet jeg får Nespressomaskin til bursdagen om noen dager som jeg har hatt lyst på i evigheter. :lol: Dolce Gusto som jeg har hatt frem til nå kan bare ikke måle seg med Nespresso...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt paff over at jeg følte meg "fit for fight" og med masse pågangsmot når jeg våknet i dag.

Gårsdagen var drøy, fremtiden mer usikker enn noengang, og jeg burde strengt tatt ikke ha det særlig bra.

Men det er denne ene lille greia da, som forandrer alt, og gjør at alt annet ikke betyr noe. Dette blir bra, uansett.:X3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste sushi i dag etter å ha hatt sushicravings siden sist jeg spiste det - altså fredag. Fikk også shoppet litt: Batman-kosebukse, tre nye bøker, fire nye kaffekopper (to størrelse Lungo og to størrelse espresso) og masse Nespresso-kapsler siden jeg vet jeg får Nespressomaskin til bursdagen om noen dager som jeg har hatt lyst på i evigheter. :lol: Dolce Gusto som jeg har hatt frem til nå kan bare ikke måle seg med Nespresso...

Og HVOR kjøpte du batman kosebukse?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har klart å holde meg til kostholdsplanen min hele denne uka (fra søndag til nå). Selv om jeg gikk sulten på butikken så klarte jeg å gå forbi godteriet og potetgullet i hyllene. Er motivert på at det skal fortsette slik fremover, med unntak av en bursdag jeg er invitert i i slutten av måneden, og en middag jeg og sambo er invitert med på i helga. Spent på om det blir resultater, eller om jeg må justere kcal litt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var definitivt en date i går. Gikk tur til kolsåstoppen, satt oss litt ut på kanten, drakk caprisonne og bcaa som han hadde tatt med, snakket løst og fast. Etterhvert ble det armkrok og massasje mens vi så på solnedgangen og kvelden ble avsluttet med litt kyssing og sånt. Muligens den beste turen jeg har vært på hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var definitivt en date i går. Gikk tur til kolsåstoppen, satt oss litt ut på kanten, drakk caprisonne og bcaa som han hadde tatt med, snakket løst og fast. Etterhvert ble det armkrok og massasje mens vi så på solnedgangen og kvelden ble avsluttet med litt kyssing og sånt. Muligens den beste turen jeg har vært på hehe :D

Caprisonne? Marry that guy :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og shopping i eget klesskap er GØY :D

Har noe klær fra sist jeg var "tynn"...

Bukser i 31" og skinnyjeans i 32" sitter som støpt, 29" gikk på men var alt for tight ;) en shorts jeg husker sist ble brukt sommeren 2011 gikk også på, men litt for tight til at det var pent ;) Tror jeg må rydde i klesskapet og fortsette treninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...