Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Godspeed You! Black Emperor spiller på Rockefeller i november. Sålangt en bra konserthøst, med Solstafir og Mono i oktober, og GY!BE i november

Annonse

Spiste sushi i dag etter å ha hatt sushicravings siden sist jeg spiste det - altså fredag. Fikk også shoppet litt: Batman-kosebukse, tre nye bøker, fire nye kaffekopper (to størrelse Lungo og to størrelse espresso) og masse Nespresso-kapsler siden jeg vet jeg får Nespressomaskin til bursdagen om noen dager som jeg har hatt lyst på i evigheter. :lol: Dolce Gusto som jeg har hatt frem til nå kan bare ikke måle seg med Nespresso...

Helt paff over at jeg følte meg "fit for fight" og med masse pågangsmot når jeg våknet i dag.

Gårsdagen var drøy, fremtiden mer usikker enn noengang, og jeg burde strengt tatt ikke ha det særlig bra.

Men det er denne ene lille greia da, som forandrer alt, og gjør at alt annet ikke betyr noe. Dette blir bra, uansett.:X3:

Spiste sushi i dag etter å ha hatt sushicravings siden sist jeg spiste det - altså fredag. Fikk også shoppet litt: Batman-kosebukse, tre nye bøker, fire nye kaffekopper (to størrelse Lungo og to størrelse espresso) og masse Nespresso-kapsler siden jeg vet jeg får Nespressomaskin til bursdagen om noen dager som jeg har hatt lyst på i evigheter. :lol: Dolce Gusto som jeg har hatt frem til nå kan bare ikke måle seg med Nespresso...

Og HVOR kjøpte du batman kosebukse?? :D

Annonse

Har klart å holde meg til kostholdsplanen min hele denne uka (fra søndag til nå). Selv om jeg gikk sulten på butikken så klarte jeg å gå forbi godteriet og potetgullet i hyllene. Er motivert på at det skal fortsette slik fremover, med unntak av en bursdag jeg er invitert i i slutten av måneden, og en middag jeg og sambo er invitert med på i helga. Spent på om det blir resultater, eller om jeg må justere kcal litt ned.

Vel, det var definitivt en date i går. Gikk tur til kolsåstoppen, satt oss litt ut på kanten, drakk caprisonne og bcaa som han hadde tatt med, snakket løst og fast. Etterhvert ble det armkrok og massasje mens vi så på solnedgangen og kvelden ble avsluttet med litt kyssing og sånt. Muligens den beste turen jeg har vært på hehe :D

Vel, det var definitivt en date i går. Gikk tur til kolsåstoppen, satt oss litt ut på kanten, drakk caprisonne og bcaa som han hadde tatt med, snakket løst og fast. Etterhvert ble det armkrok og massasje mens vi så på solnedgangen og kvelden ble avsluttet med litt kyssing og sånt. Muligens den beste turen jeg har vært på hehe :D

Caprisonne? Marry that guy :whistle: