Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Bestillte meg Fitbit Aria vekt i et svakt øyeblikk. Vekta foreldrene mine har veier nemlig forskjellig ut i fra hvor på badegulvet en setter den :facepalm: I tillegg til det er jeg skikkelig nerd og liker det at den laster opp data til Fitbit (siden jeg har Charge HR), og den måler også fettprosent. Sikkert ikke nøyaktig, men den gir i hvertfall sikkert en pekepinn på om ting går riktig vei!

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere kjent hverandre?

Ganske nøyaktig 1 måned, men ingen grunn til panikk, for å snakke om det er en ting, å gjennomføre noe annet.:lol: Men når det er sagt så har jeg nå lært gjenom x antall dates og samtaler at dette med barn eller ikke et veldig viktig punkt for damer når man har passert 30+. Så da er det jo hyggelig å finne ut at man er samstemte på det punktet også.

Annonse

Skuldra føles finfin ut. VAr selvsagt litt øm i går, men i dag er den utrolig fin. Rart å ikke kjenne smerter hele tida.

Annet pluss, trodde jeg hadde kasta den ekte Hawaii-skjorta mi, men det hadde jeg ikke. Ja, litt stor er den, men passer perfekt til lørdagens 40-årslag for ei venninne (American BBQ) som tilfeldigvis er på bursdagen min også. Der. da fikk jeg hinta om det også.

Skuldra føles finfin ut. VAr selvsagt litt øm i går, men i dag er den utrolig fin. Rart å ikke kjenne smerter hele tida.

Annet pluss, trodde jeg hadde kasta den ekte Hawaii-skjorta mi, men det hadde jeg ikke. Ja, litt stor er den, men passer perfekt til lørdagens 40-årslag for ei venninne (American BBQ) som tilfeldigvis er på bursdagen min også. Der. da fikk jeg hinta om det også.

wohoo skulder som er påvei tebake = Win finne epic hawaii skjorte = WIN!

skal du diske opp med dine digge spareribs på bbq da ell?

'

wohoo skulder som er påvei tebake = Win finne epic hawaii skjorte = WIN!

skal du diske opp med dine digge spareribs på bbq da ell?

'

Er ikke jeg som skal stå for maten heldigvis. Men det blir burgere, korv og revet svinenakke i det minste.

Guest =xXx=
Persa i mark...! 125 fine kilo :)

Jøss! Grattis, det vakke småtterier heller :)

Fått mye søvn over natten, mye energi og gi på trening i dag! Får også skyss til treningen i dag, så jeg slipper å stå ute i regnet og vente på buss :happy:

Annonse