Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha! Takk, Og "why not"? Jeg blir ikke yngre, og hadde egentlig innfunnet meg med at det ikke kom til å bli noe barn på meg da jeg kanskje har sagt nei en gang for mye. Så når hun sier at hun gjerne vil, så smelter jeg.:)

Husk at det er viktig å bruke den ny forelskede tiden til å øve på å lage barn.

Når ny forelskelsen er over kan du du lage en unge som en pro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er viktig å bruke den ny forelskede tiden til å øve på å lage barn.

Når ny forelskelsen er over kan du du lage en unge som en pro ;)

Har brukt for mye tid på å øve, på tide med en "home run" nå!:D

Det er vel derfor han har vært litt sliten i det siste....

Nei, det er nok sykdom som har herjet litt med meg, men det går seg til.

Viktig å få i seg nok salter og karbs når det står på som verst

Og ikke minst sink, ZMA er en vinner for å ha nok krutt på lager.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full dag på Tusenfryd i går, jeg, dama + datter + søster/tante med datter + tvillinger i barnevogn. Dvs bære ryggsekk, unger, pushe barnevogn, endeløs køer og mas. Og vet dere hva? Jeg storkoste meg hele dagen!

Går fort i svingene nå, og vi snakker om lage en "beibi" sammen. "Shit just got real":lol::love:

høres ut som du har truffet den du har ventet på, lage beibi er kos, få beibi er kos, ha pappaperm er kos, se en liten beibi bli til en egenrådig person er "kos" (Les: frustrerende til tider) så jeg kan ikke se noen hindringer i veien.

resized_all-the-things-meme-generator-make-all-the-babies-all-the-babies-c43052.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første ordentlige trening på 3 uker. Bare sporadisk vedlikehold. Godt å komme i gang igjen, selv om styrke og form var nedslående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte meg Fitbit Aria vekt i et svakt øyeblikk. Vekta foreldrene mine har veier nemlig forskjellig ut i fra hvor på badegulvet en setter den :facepalm: I tillegg til det er jeg skikkelig nerd og liker det at den laster opp data til Fitbit (siden jeg har Charge HR), og den måler også fettprosent. Sikkert ikke nøyaktig, men den gir i hvertfall sikkert en pekepinn på om ting går riktig vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har dere kjent hverandre?

Ganske nøyaktig 1 måned, men ingen grunn til panikk, for å snakke om det er en ting, å gjennomføre noe annet.:lol: Men når det er sagt så har jeg nå lært gjenom x antall dates og samtaler at dette med barn eller ikke et veldig viktig punkt for damer når man har passert 30+. Så da er det jo hyggelig å finne ut at man er samstemte på det punktet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuldra føles finfin ut. VAr selvsagt litt øm i går, men i dag er den utrolig fin. Rart å ikke kjenne smerter hele tida.

Annet pluss, trodde jeg hadde kasta den ekte Hawaii-skjorta mi, men det hadde jeg ikke. Ja, litt stor er den, men passer perfekt til lørdagens 40-årslag for ei venninne (American BBQ) som tilfeldigvis er på bursdagen min også. Der. da fikk jeg hinta om det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuldra føles finfin ut. VAr selvsagt litt øm i går, men i dag er den utrolig fin. Rart å ikke kjenne smerter hele tida.

Annet pluss, trodde jeg hadde kasta den ekte Hawaii-skjorta mi, men det hadde jeg ikke. Ja, litt stor er den, men passer perfekt til lørdagens 40-årslag for ei venninne (American BBQ) som tilfeldigvis er på bursdagen min også. Der. da fikk jeg hinta om det også.

wohoo skulder som er påvei tebake = Win finne epic hawaii skjorte = WIN!

skal du diske opp med dine digge spareribs på bbq da ell?

'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...