Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Glad/negativ?

Nå er jeg offisielt alene i Bergen. Kjenner ingen

Nobody aint alone in Bergen yo! Du burde sjekke ut Bjørgvin Atletklubb i Bergenshallen. De e dødstrivelige, og massiv kompetanse innen vektløfting. :pompous::bookworm:

Fortsetter under...

Nobody aint alone in Bergen yo! Du burde sjekke ut Bjørgvin Atletklubb i Bergenshallen. De e dødstrivelige, og massiv kompetanse innen vektløfting. :pompous::bookworm:

Sendte mail forrige uke, men har ikke fått svar...

Jeg var interessert i medlemskap der for en stund siden, sendte både meldinger og mail til oppgitt kontaktinfo. Null svar. Tror det kan lønne seg å bare møte opp der når de har fellestrening!

Hm.

Da har de sikkert en skikkelig slapp mailansvarlig.. Tror Brokkoli har rett dog. Det er folk der hver dag, og de har fellestreninger, men husker ikke akkurat hvilke dager det er lenger. Har du prøvd Facebook også? mulig de er mer aktive der inne. Ellers kan du sende en melding til Børge Aadland på facebook (schvær stor brane som tar 170+ i støt), eller, om han ikke får meldinger fra folk han ikke er "venner" med, så google telefonnummeret hans og ringe/sende sms. Du har min personlige garanti på hyggelig svar og varm velkomst i så tilfelle.

Annonse

Hm.

Da har de sikkert en skikkelig slapp mailansvarlig.. Tror Brokkoli har rett dog. Det er folk der hver dag, og de har fellestreninger, men husker ikke akkurat hvilke dager det er lenger. Har du prøvd Facebook også? mulig de er mer aktive der inne. Ellers kan du sende en melding til Børge Aadland på facebook (schvær stor brane som tar 170+ i støt), eller, om han ikke får meldinger fra folk han ikke er "venner" med, så google telefonnummeret hans og ringe/sende sms. Du har min personlige garanti på hyggelig svar og varm velkomst i så tilfelle.

Har ikke facebook... :whistle: Tror jeg bare møter opp en dag jeg kan

Annonse

Skal ikke akkurat skryte av treninga mi for tiden, men jeg er gipsfri (dog med skinne), det er sol og jeg har vært masse ute og fått masse farge. Og i tillegg til å endelig ha fått sommer her i Trondheim, så skal jeg en hele uke alene til Malaga i oktober. De portugisiske genene mine storkoser seg nå for tiden.

Livet er ganske digg, og selv om jeg ikke har fått til å trene mer enn to ganger i uken nå, så eier jeg ikke et fnugg av dårlig samvittighet ... for av og til må man få lov til å nyte livet som man selv vil :D

Også har jeg vin og veranda <3

Guest =xXx=

Livet suger-på en god måte. Mener jeg:)

Guest Lovisa

Sit på Myrdal stasjon og venter på lokaltog til Bergen etter å ha gått frå Finse i går formiddag OG overnatta aleine i telt! :happy: Litt stolt av meg sjølv nå. :)

Sit på Myrdal stasjon og venter på lokaltog til Bergen etter å ha gått frå Finse i går formiddag OG overnatta aleine i telt! :happy: Litt stolt av meg sjølv nå. :)

Kult!

Rallarvegen!<3 bra jobbet! Den siste bakken der er seeeig :p