Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm.

Da har de sikkert en skikkelig slapp mailansvarlig.. Tror Brokkoli har rett dog. Det er folk der hver dag, og de har fellestreninger, men husker ikke akkurat hvilke dager det er lenger. Har du prøvd Facebook også? mulig de er mer aktive der inne. Ellers kan du sende en melding til Børge Aadland på facebook (schvær stor brane som tar 170+ i støt), eller, om han ikke får meldinger fra folk han ikke er "venner" med, så google telefonnummeret hans og ringe/sende sms. Du har min personlige garanti på hyggelig svar og varm velkomst i så tilfelle.

Har ikke facebook... :whistle: Tror jeg bare møter opp en dag jeg kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke akkurat skryte av treninga mi for tiden, men jeg er gipsfri (dog med skinne), det er sol og jeg har vært masse ute og fått masse farge. Og i tillegg til å endelig ha fått sommer her i Trondheim, så skal jeg en hele uke alene til Malaga i oktober. De portugisiske genene mine storkoser seg nå for tiden.

Livet er ganske digg, og selv om jeg ikke har fått til å trene mer enn to ganger i uken nå, så eier jeg ikke et fnugg av dårlig samvittighet ... for av og til må man få lov til å nyte livet som man selv vil :D

Også har jeg vin og veranda <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sit på Myrdal stasjon og venter på lokaltog til Bergen etter å ha gått frå Finse i går formiddag OG overnatta aleine i telt! :happy: Litt stolt av meg sjølv nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt helt enormt mye flaks og vært mega #YOLO den siste tiden. Kommer en oppsumering etterhvert når alle de siste brikkene er på plass :D

MEN! Jeg vil anbefale alle og enhver, om å bare tenke litt over det! Du lever bare en gang! Ikke vær så forbanna safe i alt du gjør! :D

La meg gjette: du har tatt sluttpakken og investert i surfebrettutsalg på Bali? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt helt enormt mye flaks og vært mega #YOLO den siste tiden. Kommer en oppsumering etterhvert når alle de siste brikkene er på plass :D

MEN! Jeg vil anbefale alle og enhver, om å bare tenke litt over det! Du lever bare en gang! Ikke vær så forbanna safe i alt du gjør! :D

Duu tok sluttpakken.... og satset hus og hjem på shortsalg av kinesiske aksjer og ler hele veien til banken? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...