Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jah! Og i går måtte jeg også kjøpe to nye treningstightser fordi de jeg har er for store alle sammen, og jeg måtte ha størrelse small. WAT! Sist gang jeg brukte small i bukser var da jeg var 19. Det er 13 år siden :D

Fantastisk!

Har selv gått over i str S. Etter å ha vært L/XL store deler av livet. Jeg trodde det å bruke M var rart. Og at jeg aldri ville være S (ikke det at det er noe mål for meg altså), men så pluteslig oppdager jeg at alt henger og slenger, hydr, hydr, og prøver noen plagg i str S. Jammenmeggitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk!

Har selv gått over i str S. Etter å ha vært L/XL store deler av livet. Jeg trodde det å bruke M var rart. Og at jeg aldri ville være S (ikke det at det er noe mål for meg altså), men så pluteslig oppdager jeg at alt henger og slenger, hydr, hydr, og prøver noen plagg i str S. Jammenmeggitt....

Nei, jeg fokuserte aldri så mye på den biten i treninga selv, satte meg heller styrkemål og tenkte at fettprosenten fikk komme av seg selv ... og det har den absolutt gjort.

Men må innrømme at selv om det ikke er hovedmålet, så er det jævlig kult å høre at andre legger merke til at man har blitt både strammere og sterkere, og det er digg å kunne se på kroppen sin i speilet og tenke "Dette har jeg gjort helt selv!", og føle seg stolt! Og jeg SKAL komme meg til 100kg i mark, bainna. 25kg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fokuserte aldri så mye på den biten i treninga selv, satte meg heller styrkemål og tenkte at fettprosenten fikk komme av seg selv ... og det har den absolutt gjort.

Men må innrømme at selv om det ikke er hovedmålet, så er det jævlig kult å høre at andre legger merke til at man har blitt både strammere og sterkere, og det er digg å kunne se på kroppen sin i speilet og tenke "Dette har jeg gjort helt selv!", og føle seg stolt! Og jeg SKAL komme meg til 100kg i mark, bainna. 25kg igjen.

Det er helt fantastisk bra jobba! Og ja, det er en god følelse å se i speielt og tenke "Fy faen, dette er bra! Dette er noe jeg har oppnådd helt selv."

Jeg har nok fokusert mer på å få ned fettprosenten, men nå er det styrke og mat for alle penga.

100 kg i mark blir ikke noe problem! Ja, det kan ta litt tid, men 25 kg går fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja, det er sykt digg å føle seg fornøyd. Etter årevis med usunt forhold til både mat og egen kropp har jeg nå endelig landet med beina på jorda, og nå elsker jeg mat! Mmmmmat!

Ja, for meg funka det ikke å fokusere på fettprosenten, for det innbar så mye skuffelser og fallgruver at det var best å bare ignorere den biten til hodet mitt ble litt sunnere. Det tok tid, men det ble. Du har jo hatt superbra fremgang selv så en high five til oss (og alle andre her som jobber og sliter og er tøffe som fy!)

Ei lita stund til 100 enda ja, men har heldigvis en bråte med delmål på veien jeg kan bejuble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...