Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

konkurransenerver - verdens deiligste følelse. girer meg selv opp og er syyyykt klar for i morgen, selv om det bare en er liten greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den klokka mi... Forutenom at den frustrerer meg fordi den sier at det er på tide å bevege seg, så er den ganske kul.

Nå har jeg laget en treningsprofil som piper når jeg har forbrent 400kcal, og da står det BROWNIES! på skjermen. Skal løpe meg ihjel fremover. Klokka <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laget lørdagspizza til middag i dag for andre gang siden jeg bytta personlighet i juni.

Akkurat som forrige gang spiste jeg hele langpanna, og akkurat som forrige gang angrer jeg på at jeg laget den med fibra i stedet for vanlig mel, ble nemlig helt sjukt mett. Akkurat som forrige gang har jeg også konkludert med at lørdagspizzaen må skilles med noen uker med sunn mat siden det er umulig å ikke spise hele.

Er for øvrig litt usikker på om dette hørte til i dagens glade eller dagens negative, men kom frem til at god pizza er god pizza selv om man er for mett til å bevege seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Har aldri løftet mer enn 1min med 6reps på 2x18 før, og det har jeg gjort to ganger.

I dag tok jeg 5min med 29reps. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...