Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

I anledning familiebursdag for lillemor i morgen, har jeg hatt tidenes svette cardioøkt med denne kaka! Har aldri bakt noe som helst i mitt liv nesten, unntatt sjokoladekake i langpanne, så må si at nå føler jeg meg temmelig BEAST :D men den ble jo iiiiikke skeiv da ... og den tiaraen er jo et annet kapittel....

[ATTACH]157035[/ATTACH]

BEKLAGER AT DEN IKKE VIL SNU SEG...........

Hvis det der er første gang du prøver deg på lukket valnøtt /marsipankake, så er det jævlig bra jobbet! :) hatten av herifra (:

Og! Klarte endelig å få inn en god og lang natts søvn, og for en forskjell!

Masse trykk på trening(selv om ting ikke er HELT 100% enda), og et søvnkræsj som ikke melder sin ankomst før nå mens jeg sitter og skriver. Ny poengsum-PR i Fitocracy,ny mengdepers i sumo, benking uten særlige skuldersmerter, masse masse facepulls og nedtrekk, entrecôte til post-workout, og pizzagainz i morgen!

(selv om jeg kommer til å gå som ei and)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var en fyr som løp etter meg da jeg gikk av t-banen, fordi han bare måtte fortelle meg hvor pen han syntes jeg var :giggle: Og det til tross for at jeg snubler rundt på krykker! Han skulle ikke samme vei engang. Made my day.

(Innser i ettertid at det kanskje var et pity-kompliment nettopp fordi jeg går på krykker, men hei - hyggelig var det uansett :giggle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en fyr som løp etter meg da jeg gikk av t-banen, fordi han bare måtte fortelle meg hvor pen han syntes jeg var :giggle: Og det til tross for at jeg snubler rundt på krykker! Han skulle ikke samme vei engang. Made my day.

(Innser i ettertid at det kanskje var et pity-kompliment nettopp fordi jeg går på krykker, men hei - hyggelig var det uansett :giggle:)

Jeg ville også løpt etter deg :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det der er første gang du prøver deg på lukket valnøtt /marsipankake, så er det jævlig bra jobbet! :) hatten av herifra :)

Og! Klarte endelig å få inn en god og lang natts søvn, og for en forskjell!

Masse trykk på trening(selv om ting ikke er HELT 100% enda), og et søvnkræsj som ikke melder sin ankomst før nå mens jeg sitter og skriver. Ny poengsum-PR i Fitocracy,ny mengdepers i sumo, benking uten særlige skuldersmerter, masse masse facepulls og nedtrekk, entrecôte til post-workout, og pizzagainz i morgen!

(selv om jeg kommer til å gå som ei and)

Jupp! Aller første gang jeg lager noe sånt, som sagt,bare sjokoladekake. Så syns jeg var litt flink :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Venninna mi har meldt seg inn i elixia fordi hun liker gruppetimene mine. <3

Dessuten er det 12 på venteliste, + at to kommer uten å melde seg på! (kollegaer som skal sjekke ut timen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...