Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på nittitallsfest i går og kom meg likevel på trening i dag. Det gjorde meg skikkelig glad, selv om treninga ble halvveis. Også er jeg også kjempeglad over at jeg har fått første øving godkjent en uke før innleveringsfristen, og jeg har allerede kommet godt i gang med neste. Kan venne meg til å være student igjen, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allerede 15 uker på vei og jeg hørte hjertelyd i dag ❤️ Formen er super og her er babybump bilde tatt rett etter 8 km joggetur denne herlige søndagsmorgenen :)

[ATTACH=full]157758[/ATTACH]

Lykke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay, QueenWinther - jeg håper virkelig ikke du finner dette støtende; det er bare et lite forsøk på litt overtrøtt humor fra min side ;) liker du det ikke, så skal jeg så klart fjerne det umiddelbart!

Okay; nå skal jeg prøve meg på et lite real-life Jedi Mind trick her, og jeg kaller det

"hvordan få en heterofil og barnslig mann til og smile på under fem sekunder"

1_2_3_Smile.jpg

1. Oversett teksten til engelsk, og gi den den mest erotiske kvinnestemmen du kan mane frem:

oh, and you should se the snatch... and the kegels ....

oh myyy gaaaaawd

2. Se på bildet av personen.

3. ???????

4. Profit.

Gud for en tosk jeg er... :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...