Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leverte akkurat inn 48 timer hjemmeeksamen om utvikling av spørreskjema og bruken av psykometri for ernæringsforskning, som nasjonale folkehelseundersøkelser etc. (Research in Health- and Nutrition Communication). Det har vært helt for jævlig de siste to døgnene og ordet SPSS får meg til å spy.

Men dette er ikke dagens negative, men glade; Det betyr en uke vinterferie og PS4-gaming. I tillegg får jeg besøk av min bestekompis nå i helgen som tar med seg sin PS4. Med andre ord er det LAN her på Grunerløkka hybelen. I tillegg er sjokolade-posen fylt opp (2,3 kg). Gainz! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leverte akkurat inn 48 timer hjemmeeksamen om utvikling av spørreskjema og bruken av psykometri for ernæringsforskning, som nasjonale folkehelseundersøkelser etc. (Research in Health- and Nutrition Communication). Det har vært helt for jævlig de siste to døgnene og ordet SPSS får meg til å spy.

Men dette er ikke dagens negative, men glade; Det betyr en uke vinterferie og PS4-gaming. I tillegg får jeg besøk av min bestekompis nå i helgen som tar med seg sin PS4. Med andre ord er det LAN her på Grunerløkka hybelen. I tillegg er sjokolade-posen fylt opp (2,3 kg). Gainz! :D

Jeg vet jeg begynner å bli gammel når det å høre om en uke gaming-ferie driver meg til å felle en nostalgisk tåre. :grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo all mulig grunn til å være stolt!! Og det må føles temmelig bra å være til inspirasjon, no? :D

jeg er absolutt stolt over hva jeg har oppnådd. #tilhelvetemedjanteloven

men jeg blir ydmyk når folk sier de blir inspirert av meg. Jeg ville aldri trodd at jeg ville være til inspirasjon når det gjelder trening eller kosthold.

Ja, det er gøy. og jeg rødmer I ydmykhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg begynner å bli gammel når det å høre om en uke gaming-ferie driver meg til å felle en nostalgisk tåre. :grumpy:

La meg prøve å "tease" stedet der hvor solen aldri skinner, med andre ord anusen din ved å slenge ut tre bilder fra dag1. Dette er faktisk en fortsettelse fra dagens glade. Ja, jeg er i perlehumør her jeg sitter for enn så lenge så innbiller jeg meg at jeg er seksten år igjen. :D

post-26999-14440997626003_thumb.jpg

post-26999-14440997624788_thumb.jpg

post-26999-14440997625385_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...