Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

Da vi var ferdig med å trene hadde FitFish lagt en gave til meg ved skapet mitt :giggle: Verdens beste gav meg negle-lakken med har ønsket meg lenge, med ekte gull i. Veldig fin overraskelse jeg setter SYKT pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi se... Sol og tosifret antall plussgrader i en uke nå. Bikinivær. Badet i Atlanteren (skjønt noe ufrivillig). Direkte følge av å ha lært Stand Up Paddle Surf. Kommet mye lenger i yoga, særlig mentalt. Startet hver morgen med yoga. Fått bikiniskiller. Sovet masse. Mye god mat, uten å løfte en finger. Tror ikke jeg har lagt på meg noe særlig engang, fordi balanse (og kamuflerende brunfarge).

Toppen av kransekaka, nok en soldag i morgen. Hjem til oppfreshet leilighet som snart skal få ny sofa og bli enda fresher. Og hjem til puser. Og til dater :D

Kunne lagt til et par negative som savn, vond hofte igjen og snø/kaldt når jeg kommer hjem. Men det velger jeg å ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og den snøen :p

Du skulle bare vite… i dag var det min tur til å glise til naboen da jeg skulle på jobb. Han ristet på huet og pekte på panna si, jeg kviterte med å gi'n finger'n. Så lo jeg godt i bilen på vei til jobb, helt til jeg så i speilet at prislappen på den nye lua hang i panna… nå kan jeg aldri i verden ta bort den lappen, kødden må nå få en forståelse for at dette er kult, så skulle du se en tynnfeit idiot med lue og prislapp i panna i østlandsområdet, så er det mer enn 90% sansynlig at det er meg. Fint er det forresten at jeg ikke i dag hadde den syke trangen til å stappe håndtaket på den knekte snøskuffa opp i rattatta'n på nabo'n. Så mitt kosmos er i balanse for tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...