Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

gleder meg SYKT til lørdag. kommer til å perse OG til å være pauseunderholdning. :D Dessuten hadde jeg en prat med Mau i dag, og tror at treningen kan bli veldig bra fremover, og at vi kommer til å få til mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag hang PT-en min ekstra vekt på meg når jeg skulle ta negative chins. Jeg har aldri før i hele mitt liv brukt et slikt belte, og det føltes dritkult. Merka jeg kjente meg umiddelbart litt mindre pinglete der jeg sto, til tross for at det bare var 2.5 kg ekstra. Like a PROOOO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt rar post dette, men okke som.

Siste fredag i måneden er det en eller annen form for "spesiell" lunsj på jobb. Og ettersom det er siste dagen for en kollega av meg som skal flytte (hun slutter ikke, men skal flytte til et annet kontinent) ble det bestilt pizza. Jeg kjøpte en halv grillet kylling i stedet. Jeg spiste kyllingen, og vel, fristelsen ble for stor.

Jeg tok ett(!!?!?!?!:eek:) stykke pizza.

Så hvorfor dagens glade fra denne ketogenfølgende slabbedasken?

Jo, den smakte dritt. Helt jævlig. Tørr, pappaktig bunn. Sausen var søt og klissete (ikke lett og frisk som slike sauser skal være). Rett og slett for ille.

Så dagens glade er at at kjøpekjedepizza er æsj. Helt for jævlig æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...