Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lørdagslunsj offshore: risengrynsgrøt og komlerester. :love:

Dessutan herjer (stormen/orkanen) Ole såpass mykje her ute at det er "like greit" at eg held meg i bolegkvarteret... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ting er dritt er det virkelig viktig å sette pris på de fine tingene, og den fineste av alt er jo at jeg (vi) i dag har ett års bryllupsdag. I tillegg har jeg ENDELIG fått ferdig en gave jeg har skullet gitt han i flere år (seriøst, år). Så i dag fikk jeg gitt han 16 coverlåter som både jeg, venner og diverse artister har laget av hans favorittlåter. Timing is king, og jeg fikk inn den siste låta i går.

Etter å ha holdt det hemmelig i ca to år så kunne jeg endelig avsløre hva jeg har drevet med, og det var jævlig godt! Hurrraaaaa! Det er definitivt siste gang jeg skal være kaospilot for en bunch musikere, men døtte det var verdt det til slutt. Han ble kjempeglaaad, dermed ble også jeg kjempeglad :)

Dessuten fikk jeg PT-klipp i gave av han. Også er det storm ute, og jeg har vin inne <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jobba i natt... :eek:

Jobben eg skal gjera målingar under kjem truleg i gang rundt midnatt, varer i ca 2 timar + litt rydding etterpå...

Og eg har ikkje jobba natt sidan eg var student og hadde sommarjobb på eit laboratorie... :p

Dette blir gøy å testa ut! :roflmao:

(Men det betyr og at eg snart skal gå og legga meg, for regelen offshore er 8 timar kvile før og etter "skiftet"... :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siste uken har vært en berg-og-dal-bane av følelser! Og hadde det ikke vært for at jeg er så heldig å ha verdens fineste mennesker rundt meg, som gir meg akkurat det jeg trenger når det trengs mest, hadde jeg sannsynligvis omkommet av hjertesvikt for lengst. Takknemlig<3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top 'o the mornin'! :joyful:

Kaffe er fylt i koppen, frokost (en Yoplait 0% og en Raw Rev bar) er fortært og humøret er ikke så verst :D

Varmegrader også, så da slipper jeg å skrape is :happy:

Opp som en drage, ned som en våt fille senere i dag, antakelig, men får glede meg over det så lenge det varer.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...